Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

HUSTON, (DO) WE HAVE A PROBLEM(?): ULOGA MEDIJA U RAZVOJU DJECE I ADOLESCENATA (CROSBI ID 699777)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kuterovac Jagodić, Gordana HUSTON, (DO) WE HAVE A PROBLEM(?): ULOGA MEDIJA U RAZVOJU DJECE I ADOLESCENATA // XXI. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU 21ST PSYCHOLOGY DAYS IN ZADAR, Sažetci priopćenja / Paper summaries / Nikolić, M., Tokić, A., Ćubela Adorić, V., Dodaj, A., Gregov, LJ., Ivanov, L., Macuka, I., Nekić, M., Tucak Junaković, I., Valerjev, P., Vidaković, M. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 8-8

Podaci o odgovornosti

Kuterovac Jagodić, Gordana

hrvatski

HUSTON, (DO) WE HAVE A PROBLEM(?): ULOGA MEDIJA U RAZVOJU DJECE I ADOLESCENATA

Od prve pojave sredstava masovnih komunikacija mediji su se smatrali utjecajnim čimbenicima razvoja djece i mladih. Međutim, njihov se utjecaj, sve do pojave istraživanja edukacijskih učinaka medija, uglavnom smatrao negativnim. Pojavom novih medija masovne komunikacije utemeljenih na širenju Interneta, mobilnih telefona, društvenih mreža i konvergencije različitih medija, konstruirano je novo digitalno doba i novi digitalno- tehnološki sustav u kojeg su djeca i adolescenti uronjeni cijeloga dana i unutar kojeg se odvija njihov rast i razvoj. Implikacije korištenja medija po osobe u razvoju i njihov kognitivni, emocionalni, socijalni i tjelesni razvoj, na njihovo ponašanje i zdravlje, predmetom su istraživanja različitih znanstvenih disciplina, ali i zabrinutosti roditelja, nastavnika, škole i svih koji se bave dječjom dobrobiti. Ovo područje obilježeno je trajnom debatom o štetnim posljedicama nasuprot prednosti uporabe medija među djecom i mladima. Nasuprot tehnološkom determinizmu, koji pretpostavlja da tehnologija porobljuje, narušava procese razvoja i diktira društvene promjene koje ugrožavaju ostale važne sustave razvoja poput obitelji, škole ili društva u cjelini, u ovom će se izlaganju pokušati prikazati uravnoteženiji pogled koji prepoznaje da medijska kultura obilježava suvremeni život i ima potencijal za različite složene utjecaje od kojih se većina ne može dihotomizirati i označiti kao isključivo dobra ili loša. U uvodnom dijelu bit će iznesen povijesni prikaz istraživanja i metoda u ovom području, a zatim će se za nekoliko najčešćih zabrinutosti roditelja i javnosti prikazati trenutni korpus znanstvenih spoznaja iz inozemnih istraživanja te prikazati podaci dobiveni u nekim istraživanjima u Hrvatskoj. Tako će biti prikazane spoznaje o povezanosti korištenja medija sa školskim uspjehom, slikom tijela, nasiljem među vršnjacima, psihološkom dobrobiti i socijalnim razvojem adolescenata i učincima uporabe medija u poučavanju. Također, prikazat će se i neke navike, motivi i razlozi korištenja društvenih mreža i ostalih socijalnih medija među djecom i mladima.

djeca, adolescenti, učinci medija, psihološka dobrobit, razvoj

nije evidentirano

engleski

HUSTON, (DO) WE HAVE A PROBLEM(?): THE ROLE OF MEDIA IN DEVELOPMENT OF CHILDREN AND ADOLESCENTS

nije evidentirano

children, adolescents, media effect, psychological well being, development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

8-8.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XXI. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU 21ST PSYCHOLOGY DAYS IN ZADAR, Sažetci priopćenja / Paper summaries

Nikolić, M., Tokić, A., Ćubela Adorić, V., Dodaj, A., Gregov, LJ., Ivanov, L., Macuka, I., Nekić, M., Tucak Junaković, I., Valerjev, P., Vidaković, M.

Zadar: Sveučilište u Zadru

978-953-331-196-8

Podaci o skupu

21. Dani psihologije u Zadru

ostalo

24.05.2018-26.05.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija