Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće (CROSBI ID 439304)

Ocjenski rad | diplomski rad

Munđer, Lea Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće / Topolovčan, Tomislav (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Munđer, Lea

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće

U ovom je diplomskom radu definirana domaća zadaća i njezina funkcija. Navedene su vrste domaće zadaće te je prikazano kako se domaća zadaća može ocjenjivati. Kao sudionici u pripremanju i pisanju domaće zadaće prepoznati su svi subjekti odgojno-obrazovnog procesa (učenici, učitelji i roditelji). Svaki od subjekata u pisanju domaće zadaće ima ulogu, a cilj ovog diplomskog rada bio je istaknuti ulogu roditelja u pisanju domaće zadaće. Prilikom planiranja istraživanja, svijet je zadesila pandemija koronavirusa, pa je u istraživanje uključena domaća zadaća za vrijeme nastave na daljinu koja se provodila kao jedna od mjera sprečavanja širenja virusa. Rezultati istraživanja pokazali su da se ona promijenila tijekom izvođenja nastave na daljinu. O ulozi roditelja u pisanju domaće zadaće najbolje je bilo ispitati njih same. Ispitanici (roditelji) su ispunjavali upitnik o domaćoj zadaći svoje djece. Ispitivano je koliko vremena dnevno provode pomažući djetetu pri pisanju domaće zadaće i na koji način to rade. Također, roditelji su ispitani o vlastitim kompetencijama i kompetencijama svoje djece kada je u pitanju služenje medijima u svrhu domaće zadaće te o samostalnosti svoje djece u pisanju domaće zadaće. Rezultati su pokazali da velik broj učenika prilikom pisanja domaće zadaće treba pomoć roditelja, a vrsta pomoći koju onu pružaju se razlikuje. Postoje roditelji koji provode puno vremena uz dijete koje piše domaću zadaću, no postoje i oni koju u proces pisanja domaće zadaće nisu uključeni. Istraživanje je potvrdilo veliku ulogu roditelja, kao subjekta odgojno-obrazovnog procesa, u procesu pisanja domaće zadaće.

domaća zadaća, roditelji, učenici, nastava na daljinu

nije evidentirano

engleski

The role of parents in writing homework

nije evidentirano

homework, parents, students, distance (online) learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

23.06.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija