Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metoda refleksije kao metoda za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 290636)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Pongračić, Luka ; Marinac, Ana Maria Metoda refleksije kao metoda za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa // Foo2rama, 4 (2020), 4; 91-104

Podaci o odgovornosti

Pongračić, Luka ; Marinac, Ana Maria

hrvatski

Metoda refleksije kao metoda za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa

U ovome je radu predstavljena metoda poučavanja metodom refleksije. U radu je korištena relevantna domaća i strana literatura kako bi se napravio pregled i nabrojale mogućnosti ove metode. Metoda učenja refleksijom temelji se na iskustvenome učenju kojeg u nastavi nije lako ostvarivati jer zahtjeva temeljitiju pripremu nastave te promijenjeni pristup nastavnika. Cilj je ovoga rada približiti, prvenstveno nastavnicima, ali i svim ljudima koji uče, metodu refleksije kako bi se ova metoda mogla koristiti u svakodnevnom radu i učenju. Prikazane su faze poučavanja refleksijom te različite metode i tehnike za refleksivno učenje pomoću kojih je ova metoda izvediva u praksi. Također, analiziran je utjecaj ove metode na razvoj kompetencija nastavnika i učenika, posebice kroz kurikulumski pristup. Važno je naglasiti ulogu motivacije kao jednog od najvažnijih aspekata nastavnog procesa. U radu je obrađena i analizirana motivacija iz perspektive nastavnika te su prikazani različiti načini na koje nastavnici metodom refleksije mogu (i trebaju) utjecati na povećanje vlastite motivacije kako bi mogli bolje motivirati učenike.

kompetencije ; motivacija ; promjena pristupa ; refleksivno učenje

nije evidentirano

engleski

Reflection method as a method for improving the educational process

nije evidentirano

change of approach ; competences ; motivation ; reflective learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (4)

2020.

91-104

objavljeno

2623-9426

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice