Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva (CROSBI ID 439287)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Poropat, Melita
Etinger, Darko ; Sovilj, Siniša
hrvatski
Evaluacija web aplikacije za učenje računalstva
Danas su djeca okružena digitalnim tehnologijama i obrazovnim web aplikacijama koje nisu bile dostupne prije nekoliko godina. Kao informatički edukator i instruktor Digitalne akademije u obrazovnoj ustanovi Algebra Pula za ovo istraživanje izabrala sam Code.org web aplikaciju za učenje osnova računalstva. U prvom dijelu rada nakon opisa web aplikacije prikazani su primjeri provedenih aktivnosti projektne nastave informatike koja se izvodila tijekom školske godine 2017./2018. na Algebra Digitalnoj akademiji u OŠ Vidikovac. Cilj ovog rada bio je prilagodba istraživačkog modela koji opisuje stavove ka budućoj upotrebi i zadovoljstvu korištenjem Code.org web aplikacije, temeljenog na modelu prihvaćanja tehnologije (TAM) kojeg je razvio Fred Davis. Upitnik za evaluaciju web aplikacije Code.org kreiran je kako bi ispitali stavove prihvaćanja učenika prema korištenju web aplikacije i njihovo zadovoljstvo korištenjem web aplikacije. Podaci 114 učenika osnovnih škola (8- 14 godina) prikupljeni su u privatnoj školi Algebra Digitalna akademija u nekoliko gradova Republike Hrvatske. Model se sastoji od četiri varijable: stavovi prema upotrebi, zadovoljstvo, percipirana korisnost i percipirana jednostavnost korištenja. Model je procijenjen korištenjem modela strukturne jednadžbe (SEM) za koji je korišten softver SmartPLS3. Rezultati pokazuju da učenička percepcija o korisnosti prilikom korištenja tog alata najviše utječe na njihov stav prema uporabi alata u nastavi. Rezultati dobiveni iz ovog rada mogu pružiti korisni uvid u proces implementacije suvremenih ICT tehnologija primijenjenih u nastavi i razvoju e-sadržaja za informatiku u školama Republike Hrvatske.
računarstvo ; informatika ; učenje ;
nije evidentirano
engleski
Evaluation of a web application for learning computer science
nije evidentirano
computer science ; informatics ; learning ;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
20.06.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula