Razvoj edukativnih računalnih igara korištenjem LibGDX okvira (CROSBI ID 439280)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pićan, Lea
Sovilj, Siniša ;
hrvatski
Razvoj edukativnih računalnih igara korištenjem LibGDX okvira
Ovaj rad istražuje programske okvire i pogone za razvoj edukativnih računalnih igara bazirajući se na LibGDX programskom okruženju, te uspoređivanju istoga sa ostalima. Istraženi su predanosti i nedostaci LibGDX-a te je uspoređen sa konkurentima. Cilj istraživanja bio je otkriti trendove u razvijanju igara. U radu je opisan i postupak kreiranja jednostavne igre Olivia – koja u sebi sadrži dvije manje igre: skupljanje maslina i igra pamćenja. Opis igara započinje sa planom nivoa i funkcionalnosti. Igre su opisane po klasama koje su se koristile za njihovu izradu. Igra edukativnog karaktera te je namijenjena svim generacijama ali pretežito djeci posjetiteljima Kuće maslinovog ulja u Puli. Igra je izrađena početnički u svrhu istraživanja programskog okvira te daje puno mjesta za napredak i poboljšanje.
LibGDX ; Java ; edukativna igra ; masline ; muzej ;
nije evidentirano
engleski
Educational video games development using LibGDX framework
nije evidentirano
LibGDX ; Java ; educational game ; olives ; museum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
20.08.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula