Didaktička načela u nastavi informatike (CROSBI ID 439270)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bursać, Mirko
Diković, Marina ; Sovilj, Siniša ;
hrvatski
Didaktička načela u nastavi informatike
Organizirani i strukturirani okvir za učenje i poučavanje zovemo kurikulumom. Kurikulum je razvojni dokument koji sadrži smjernice, ciljeve i ishode za učenike i studente koji su nužni za napredovanje od najnižih do najviših razina u procesu obrazovanja. Odgojno-obrazovni ciljevi nam omogućuju da se usmjerimo na rezultate učenja, a one su operacionalizirane vrijednosti koje se iskazuju na obrazovnim razinama, a povezani su s očekivanim rezultatima sa stupnjevima postignuća koje zovemo ishodima. Načelo je početak ili osnova od koje se polazi i koju valja uvažavati u različitim područjima ljudske djelatnosti. Didaktička načela su usmjerena na nastavni proces, sadržaj, proces učenja i usvajanja informacija, a neka na samog učenika. Nacionalni predmetni kurikulumi iz informatike Republike Hrvatske, Republike Slovenije i Velike Britanije integriraju na različite načine didaktička načela. Na primjeru ishoda za 1. razred prirodoslovno-matematičke gimnazije Republike Hrvatske i domene računalnog razmišljanja i programiranja ponuđen je sadržaj koji dovodi do ishoda i navedeni su izazovi do kojih može doći u tom procesu.
kurikulum ; nacionalni okvirni kurikulum ; predmetni kurikulum ; školski kurikulum ; didaktička načela ; računalno razmišljanje ; programiranje ; informatika
nije evidentirano
engleski
Didactic principles in computer science teaching
nije evidentirano
curriculum ; national curriculum ; subject-centered curriculum ; school curriculum ; didactic principles ; computional thinking ; programming ; computer science
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
23.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula