Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktička načela u nastavi informatike (CROSBI ID 439270)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bursać, Mirko Didaktička načela u nastavi informatike / Diković, Marina ; Sovilj, Siniša ; (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bursać, Mirko

Diković, Marina ; Sovilj, Siniša ;

hrvatski

Didaktička načela u nastavi informatike

Organizirani i strukturirani okvir za učenje i poučavanje zovemo kurikulumom. Kurikulum je razvojni dokument koji sadrži smjernice, ciljeve i ishode za učenike i studente koji su nužni za napredovanje od najnižih do najviših razina u procesu obrazovanja. Odgojno-obrazovni ciljevi nam omogućuju da se usmjerimo na rezultate učenja, a one su operacionalizirane vrijednosti koje se iskazuju na obrazovnim razinama, a povezani su s očekivanim rezultatima sa stupnjevima postignuća koje zovemo ishodima. Načelo je početak ili osnova od koje se polazi i koju valja uvažavati u različitim područjima ljudske djelatnosti. Didaktička načela su usmjerena na nastavni proces, sadržaj, proces učenja i usvajanja informacija, a neka na samog učenika. Nacionalni predmetni kurikulumi iz informatike Republike Hrvatske, Republike Slovenije i Velike Britanije integriraju na različite načine didaktička načela. Na primjeru ishoda za 1. razred prirodoslovno-matematičke gimnazije Republike Hrvatske i domene računalnog razmišljanja i programiranja ponuđen je sadržaj koji dovodi do ishoda i navedeni su izazovi do kojih može doći u tom procesu.

kurikulum ; nacionalni okvirni kurikulum ; predmetni kurikulum ; školski kurikulum ; didaktička načela ; računalno razmišljanje ; programiranje ; informatika

nije evidentirano

engleski

Didactic principles in computer science teaching

nije evidentirano

curriculum ; national curriculum ; subject-centered curriculum ; school curriculum ; didactic principles ; computional thinking ; programming ; computer science

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

23.10.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Računarstvo

Poveznice