Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prema suvremenom dječjem vrtiću: Pedagoška kretanja i promjene u sustavu ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj (CROSBI ID 20093)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Mendeš, Branimir Prema suvremenom dječjem vrtiću: Pedagoška kretanja i promjene u sustavu ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2020

Podaci o odgovornosti

Mendeš, Branimir

hrvatski

Prema suvremenom dječjem vrtiću: Pedagoška kretanja i promjene u sustavu ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj

Znanstvena studija rezultat je višegodišnjih napora autora usmjerenih prema istraživanju razvoja pedagoških ideja i odgojno-obrazovne prakse u institucijskom ranom i predškolskom odgoju u Hrvatskoj od prvih početaka organizirane djelatnosti do naših dana. Prve predškolske ustanove u našoj zemlji otvaraju se tijekom druge polovice 19. stoljeća. Prethodile su im različite socijalne ustanove koje se počinju osnivati u 15. stoljeću. Ono što povezuje današnje dječje vrtiće i nekadašnje socijalne zavode i slične ustanove je motiv izvanobiteljske skrbi za dijete. Dječji vrtići, kao ustanove predškolskog odgoja, prešli su dugačak razvojni put tijekom kojeg su mijenjali svoja obilježja, koncepcije i orijentacije. Prešli su put od ustanova s naglašenim socijalno-zaštitnim značajkama do ustanova s izrazitim odgojno-obrazovnim značajkama.

Hrvatska ; pedagoške koncepcije ; programske orijentacije ; rani i redškolski odgoj ; ustanove

nije evidentirano

engleski

Towards a modern kindergarten: Pedagogical trends and changes in the system of early and preschool education in Croatia

nije evidentirano

Croatia ; pedagogical concepts ; program orientations ; early and primary education ; institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada

2020.

978-953-169-434-6

504

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija