Matematički turistički vodič Top 4 (Sicilija) (CROSBI ID 290543)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gotovac, Branka
hrvatski
Matematički turistički vodič Top 4 (Sicilija)
Vjerojatno nije velik broj učenika koji će samoinicijativno ponoviti, osvježiti stečeno znanje ili pak naučiti propušteno, i tako se pripremiti za novu školsku godinu. Kako bismo mogli potaknuti učenike da se matematikom (za)bave tijekom (ljetnih) školskih praznika, da sami ponove i primijene naučeno, povežu nastavne sadržaje iz matematike sa sadržajima drugih predmeta? U ovom se radu, kao mogući odgovor na postavljena pitanja, predstavlja zadatak otvorenog tipa koji se može zadati učenicima na kraju školske godine. Zadatak se odnosi na osmišljavanje matematičkog turističkog vodiča s jasno zadanom strukturom. Za očekivati je da sloboda dana učeniku, da matematiku poveže s onim što ga zanima, bude dodatna motivacija svakom od njih za stvaranje vodiča. Nastavnik može, na primjeru koji osmisli, učenicima pokazati kako bi mogao izgledati Matematički turistički vodič. Za ilustraciju se u radu prikazuje Matematički turistički vodič Top 4 Sicilija. Vodič se sastoji od sljedeća 4 matematička zadatka: 1. Vodeće turističke zemlje ; 2. Tajna poruka u rimskoj vili ; 3. Stupovi Konkordijinog hrama ; 4. Arhimedov kolač. Kroz ove zadatke, u kojima se matematika isprepleće s poviješću, zemljopisom, umjetnošću, arhitekturom, engleskim jezikom, pa čak i gastronomijom, učenici mogu, između ostalog, istraživati, prikupljati podatke i prikazivati ih, te odškrinuti vrata tajnog svijeta kriptografije razvijajući vještine računanja.
korelacija nastavnih predmeta ; zadaci otvorenog tipa
nije evidentirano
engleski
Math tourist guide – Top 4 attractions in Sicily
nije evidentirano
correlation of school subjects ; open-ended problems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21 (84)
2020.
63-74
objavljeno
1332-3008
1849-1650