Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti (CROSBI ID 699657)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mutavdžija, Maja ; Globočnik Žunac, Ana ; Čanadi, Vesna
hrvatski
Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti
Pojam društvene odgovornosti postao je nezaobilazan kriterij za ocjenu djelovanja organizacija na tržištu kao i za njihov bonitet. Kako su danas mjerila statusa i reputacije znatno složenija, od organizacija se očekuje da demonstriraju moralnu inteligenciju prema svim dionicima te da postanu moralni subjekti koji će, gradeći nove organizacijske mehanizme, uključiti i nove načine razmišljanja i upravljanja. Kako koncept društveno odgovornog poslovanja dobiva na značaju u sve većem broju organizacija, tako je razvijena norma ISO 26000 koja sadrži smjernice o društvenoj odgovornost. Cilj rada je dati pregled literature o normi ISO 26000 koja služi kao pomoć organizacijama u doprinosu održivom razvoju.
društvena odgovornost ; društveno odgovorno poslovanje ; kvaliteta ; norma ISO 26000 ; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Quality through the prism of social responsibility
nije evidentirano
social responsibility ; corporate social responsibility ; quality ; ISO 26000 ; sustainable developement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
163-172.
2020.
objavljeno
10.30657/hdmk.2020.11
Podaci o matičnoj publikaciji
QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW
Drljača, Miroslav
Crikvenica: Croatian Quality Managers Society, Zagreb, Croatia
2670-8825
2670-8833
Podaci o skupu
21. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas sutra
predavanje
18.03.2020-20.03.2020
Crikvenica, Hrvatska