Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Likovne preferencije učenika mlađeg školskog uzrasta s obzirom na sociodemografske značajke i učiteljsku procjenu dječjih sposobnosti (CROSBI ID 290342)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kuščević, Dubravka Likovne preferencije učenika mlađeg školskog uzrasta s obzirom na sociodemografske značajke i učiteljsku procjenu dječjih sposobnosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 335-345

Podaci o odgovornosti

Kuščević, Dubravka

hrvatski

Likovne preferencije učenika mlađeg školskog uzrasta s obzirom na sociodemografske značajke i učiteljsku procjenu dječjih sposobnosti

Likovna umjetnost u nastavnom procesu izrazito učinkovito djeluje na razvoj djetetovih kognitivnih, afektivnih, i motoričkih sposobnosti, njome se potiče divergentno mišljenje učenika, te razvija apstraktno i kritičko mišljenje, što je istaknuto u nastavnom programu likovne kulture. Nastava likovne kulture pretpostavlja različite aspekte vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja ; između ostalog, likovnu spoznaju, likovne sposobnosti i vještine, recepciju likovnih djela i vizualno-likovnu komunikaciju u funkciji oblikovanja likovnog ukusa kao dijela opće kulture. U obveznom osnovnom obrazovanju učenička recepcija likovnih djela temelji se na razumijevanju likovnog jezika kroz aktivno promatranje i doživljavanje likovnih djela. Članak razmatra utjecaj faktora (obrazovanje roditelja i učeničke sposobnosti) na preferencije učenika nižih razreda osnovne škole. Istražujući povezanost općih sposobnosti učenika s njihovim likovnim preferencijama utvrdili smo da prema procjeni učitelja učeničke sposobnosti ne utječu na preferencije likovnih djela, a ni obrazovanje roditelja učenika nije bitan čimbenik.

likovna djela ; preferencije ; učenici

nije evidentirano

engleski

Visual art preferences of junior primary school pupils according to their sociodemographic characteristics and the teachers’ assessment of children’s abilities

nije evidentirano

pupils ; works of art ; preferences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

2016.

335-345

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti, Pedagogija

Poveznice