Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 290323)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole // Magistra Iadertina, 15 (2020), 1; 23-40

Podaci o odgovornosti

Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac

hrvatski

Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole

Tema rada je samoprocjena učiteljica o povezivanju likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu definiraju se pojmovi korelacija i samoprocjena, znanost i umjetnost i njihova refleksija na obrazovanje. Korelacija je temelj suvremenog obrazovanja, omogućava stvaranje cjelovite harmonične slike znanja. Samoprocjena je jedan od osnovnih načina procjene vlastitoga rada, omogućava učiteljima da uoče prednosti i nedostatke u vlastitom radu i poboljšaju proces poučavanja. Znanost i umjetnost važne su u životu pojedinca, međuovisne su, njihov suodnos vidljiv je u odgoju i obrazovanju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 199 učiteljica na području Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da učiteljice shvaćaju važnost povezivanja sadržaja ovih dvaju predmeta te se smatraju kompetentnima i motiviranima, ali u praksi korelaciju nedovoljno provode. Istraživanje također ukazuje da su se o korelaciji učiteljice uglavnom samoinicijativno informirale i obrazovale što ukazuje na potrebu za uključivanjem ovih sadržaja u njihovo fakultetsko obrazovanje.

korelacija ; obrazovanje ; samoprocjena ; umjetnost ; znanost

nije evidentirano

engleski

Teacher's Self-Assessment on the level of connecting Art and mathematical Content in the lower Grades of Primary School

nije evidentirano

science ; art ; education ; correlation and self-assessme

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (1)

2020.

23-40

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti, Matematika, Pedagogija

Poveznice