Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 290323)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kuščević Dubravka, Ćosić Miroslava, Irena Mišurac
hrvatski
Samoprocjena učiteljica o razini povezivanja likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole
Tema rada je samoprocjena učiteljica o povezivanju likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu definiraju se pojmovi korelacija i samoprocjena, znanost i umjetnost i njihova refleksija na obrazovanje. Korelacija je temelj suvremenog obrazovanja, omogućava stvaranje cjelovite harmonične slike znanja. Samoprocjena je jedan od osnovnih načina procjene vlastitoga rada, omogućava učiteljima da uoče prednosti i nedostatke u vlastitom radu i poboljšaju proces poučavanja. Znanost i umjetnost važne su u životu pojedinca, međuovisne su, njihov suodnos vidljiv je u odgoju i obrazovanju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 199 učiteljica na području Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da učiteljice shvaćaju važnost povezivanja sadržaja ovih dvaju predmeta te se smatraju kompetentnima i motiviranima, ali u praksi korelaciju nedovoljno provode. Istraživanje također ukazuje da su se o korelaciji učiteljice uglavnom samoinicijativno informirale i obrazovale što ukazuje na potrebu za uključivanjem ovih sadržaja u njihovo fakultetsko obrazovanje.
korelacija ; obrazovanje ; samoprocjena ; umjetnost ; znanost
nije evidentirano
engleski
Teacher's Self-Assessment on the level of connecting Art and mathematical Content in the lower Grades of Primary School
nije evidentirano
science ; art ; education ; correlation and self-assessme
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti, Matematika, Pedagogija