Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pokus u početnoj nastavi prirodoslovlja (CROSBI ID 290314)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Letina, Alena ; Vasilj Mario ; Vasilj Marijana Pokus u početnoj nastavi prirodoslovlja // Suvremena pitanja, XV (2020), 30; 17-33

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena ; Vasilj Mario ; Vasilj Marijana

hrvatski

Pokus u početnoj nastavi prirodoslovlja

Istraživački pristup učenju u nastavi prirode i društva zahtjeva izvođenje pokusa, kako bi se određene promjene i prirodni fenomeni temeljitije spoznali i istažili. Pri izvedbi pokusa, učenik promatra prirodnine i promjene na njima tražeći odgovor na postavljena pitanja te iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja zadanih problema. Nastavni proces pritom je usmjeren na poticanje i razvoj prirodoznanstvene kompetencije učenika. U ovome radu razmatraju se mogućnosti i prednosti primjene pokusa u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izložene su temeljne teorijske postavke vezane uz primjenu pokusa u početnoj nastavi prirodosloslovlja te istaknuta njegova važnost i uloga u primarnom prirodoslovnom obrazovanju.

aktivno učenje ; istraživački pristup ; istraživačke vještine ; vrste pokusa ; prirodoznanstvena pismenost

nije evidentirano

engleski

An experiment in primary science classes

A research approach to learning in the teaching of nature and society requires the perfomance of experiments, in order to better understand and investigate certain changes and natural phenomena. During experiment the student observes the naturalities and changes in them, looking for answers to the asked questions and comes to certain knowledge experientially and solution to the given problems. The teaching process is aimed at encouraging and developing students’ natural science competence. This paper discusses the possibilities and advantages of applying experiments in the teaching of nature and society. In this context are presented the basic theoretical assumptions related to the application of experiments in the initial teaching of science and their importance and role are emphasized in primary science education.

active learning ; inquiry-based learning ; research skills ; types of experiments ; scientific literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XV (30)

2020.

17-33

objavljeno

1840-1252

2303-6605

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija

Poveznice