Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1108522

INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI


Zovko, Anita; Celizić, Maja
INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI // Suvremena pitanja, XV (2020), 30; 34-53 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1108522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI
(INFORMATION AND DIGITAL LITERACY IN LIFELONG LEARNING – AVAILABILITY TO THE PERSONS OF OLDER AND MATURE AGE)

Autori
Zovko, Anita ; Celizić, Maja

Izvornik
Suvremena pitanja (1840-1252) XV (2020), 30; 34-53

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
cjeloživotno učenje, digitalna pismenost, informacijska pismenost, tehnologija
(Lifelong learning, Digital literacy, Informational literacy, Technology)

Sažetak
Suvremena tehnologija omogućuje nastanak informacijske pismenosti kao novog oblika komunikacije, a internet postaje masovni medij što ove kompetencije čini ključnima u procesu cjeloživotnog učenja. O važnosti informacijske pismenosti govore UNESCO-ovi programi koji naglašavaju važnost ravnopravnom pristupu informacijama i znanju na kojem se temelji razvoj društva znanja (Lau, 2011). Sredine u kojima se upotrebljava i razvija informacijska i digitalna pismenost razlikuju se po nizu društvenih, ekonomskih i tehnoloških uvjeta. Važna je uloga države u razvoju i korištenju novih tehnologija. Cilj ovog rada je istaknuti ulogu informacijske i digitalne pismenosti u cjeloživotnom učenju. Pregledom dosadašnjih istraživanja i primjera iz prakse cilj je prikazati kako se osobe starije i zrelije životne dobi prilagođavaju i nose s promjenama suvremenog doba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anita Zovko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zovko, Anita; Celizić, Maja
INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI // Suvremena pitanja, XV (2020), 30; 34-53 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
Zovko, A. & Celizić, M. (2020) INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI. Suvremena pitanja, XV (30), 34-53.
@article{article, year = {2020}, pages = {34-53}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, digitalna pismenost, informacijska pismenost, tehnologija}, journal = {Suvremena pitanja}, volume = {XV}, number = {30}, issn = {1840-1252}, title = {INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELO\v{Z}IVOTNOM U\v{C}ENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE \v{Z}IVOTNE DOBI}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, digitalna pismenost, informacijska pismenost, tehnologija} }
@article{article, year = {2020}, pages = {34-53}, keywords = {Lifelong learning, Digital literacy, Informational literacy, Technology}, journal = {Suvremena pitanja}, volume = {XV}, number = {30}, issn = {1840-1252}, title = {INFORMATION AND DIGITAL LITERACY IN LIFELONG LEARNING – AVAILABILITY TO THE PERSONS OF OLDER AND MATURE AGE}, keyword = {Lifelong learning, Digital literacy, Informational literacy, Technology} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Central and East European Online Library - CEEOL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font