INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI (CROSBI ID 290119)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zovko, Anita ; Celizić, Maja
hrvatski
INFORMACIJSKA I DIGITALNA PISMENOST U CJELOŽIVOTNOM UČENJU - DOSTUPNOST OSOBAMA STARIJE I ZRELIJE ŽIVOTNE DOBI
Suvremena tehnologija omogućuje nastanak informacijske pismenosti kao novog oblika komunikacije, a internet postaje masovni medij što ove kompetencije čini ključnima u procesu cjeloživotnog učenja. O važnosti informacijske pismenosti govore UNESCO-ovi programi koji naglašavaju važnost ravnopravnom pristupu informacijama i znanju na kojem se temelji razvoj društva znanja (Lau, 2011). Sredine u kojima se upotrebljava i razvija informacijska i digitalna pismenost razlikuju se po nizu društvenih, ekonomskih i tehnoloških uvjeta. Važna je uloga države u razvoju i korištenju novih tehnologija. Cilj ovog rada je istaknuti ulogu informacijske i digitalne pismenosti u cjeloživotnom učenju. Pregledom dosadašnjih istraživanja i primjera iz prakse cilj je prikazati kako se osobe starije i zrelije životne dobi prilagođavaju i nose s promjenama suvremenog doba.
cjeloživotno učenje, digitalna pismenost, informacijska pismenost, tehnologija
nije evidentirano
engleski
INFORMATION AND DIGITAL LITERACY IN LIFELONG LEARNING – AVAILABILITY TO THE PERSONS OF OLDER AND MATURE AGE
nije evidentirano
Lifelong learning, Digital literacy, Informational literacy, Technology
nije evidentirano