Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Social creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts (CROSBI ID 290051)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Brižan, Anamaria Social creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28. doi: 10.38003/sv.69.1.1

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Lončarić, Darko ; Brižan, Anamaria

hrvatski

Social creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts

Prema teoriji rješavanja sukoba, u školi, kao odgojno-obrazovnoj instituciji, mogući su sustavni utjecaji na konstruktivna socijalna ponašanja i kvalitetne izbore. Cilj rada bio je utvrditi povezanost između kreativnog potencijala učenika razredne nastave i njihovih obrazaca ponašanja u sukobima u školi. Učenici razredne nastave (N=73 ; 55.1% djevojčica) sudjelovali su u istraživanju rješavanjem testa potencijalne socijalne kreativnosti EPoC-SOC. Tri obrasca učeničkih ponašanja (pobjeđivanje, izbjegavanje i suradnja) procjenjivale su njihove učiteljice i učitelji (N=16 ; 38-60 godina ; 96% žene). Nestandardizirani rezultati korišteni su za procjenu divergentno- eksplorativnog mišljenja kao i konvergentno integrativnog mišljenja u zadacima s dijadnim socijalnim odnosima i u grupnim zadacima. Korelacijskom analizom utvrđena je samo statistički značajna negativna povezanost obrasca izbjegavanja s postignućem na zadacima konvergentno-integrativne socijalne kreativnosti. Dobiveni rezultati sugeriraju potrebu za daljnjim istraživanjima povezanosti učenikove socijalne kompetentnosti i ponašanja u sukobima.

EPoC ; patterns of behaviour in conflict situations ; classroom teach-ing ; social creativity

nije evidentirano

engleski

Social creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts

nije evidentirano

EPoC ; patterns of behaviour in conflict situations ; classroom teach-ing ; social creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (1)

2020.

9-28

objavljeno

0037-654X

1849-532X

10.38003/sv.69.1.1

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice