Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pristup nastavi kroz projektno učenje (CROSBI ID 699340)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena Pristup nastavi kroz projektno učenje // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE? / Ivanuš Grmek, Milena (Maribor) ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (Skoplje) ; Peko, Anđelka (Osijek) (ur.). Osijek: Zebra Vinkovci, 2020. str. 289-310

Podaci o odgovornosti

Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena

hrvatski

Pristup nastavi kroz projektno učenje

U vremenu kada se vode bitke za inoviranjem nacionalnog obrazovnog sustava sve se više govori o projektnom učenju no, ono nije izum ovog doba – još je Johann Heinrich Pestalozzi (1746. - 1827.) zahtijevao i zagovarao djelotvorniji pristup učenju i poučavanju. I dok je projektno učenje kao individualni čin usmjeren samostalnom istraživanju, projektna je nastava istraživački usmjerena nastava koja potiče interdisciplinarno učenje i istraživanje, osjećaj zajedništva na relaciji nastavnik-učenik, suradničko učenje, komunikacijske vještine, te proaktivno djelovanje u zajednici. U ovakvom pristupu nastavi, nastavnik postaje mentor, suradnik, promatrač i etnograf projekta koji kreira zajedno s učenicima. Uzimajući u obzir da školski projekti ponajprije ovise o specifičnoj kulturi pojedine škole cilj ovog istraživanja je analizirati modele ostvarivanja projekata, istražiti načine pripreme i provedbe školskih projekata, metode i oblike rada te ispitati neposredna iskustva stručnih suradnika i nastavnika (voditelja projekata) putem provođenja intervjua kao kvalitativne istraživačke metode. Rezultati će pridonijeti boljem razumijevanju metodologije školskih projekata u praksi i orijentiranosti ka projektnom učenju koje se pokazuje kao odgovarajuće didaktičko rješenje za stjecanje neophodnih znanja i vještina koji su potrebni u školi, ali i izvan nje.

aktivno učenje ; inovativnost ; projektna nastava ; školski projekti

nije evidentirano

engleski

Teaching access through project learning

nije evidentirano

active learning ; innovation ; project teaching ; school projects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

289-310.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE?

Ivanuš Grmek, Milena (Maribor) ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (Skoplje) ; Peko, Anđelka (Osijek)

Osijek: Zebra Vinkovci

978-953-6965-92-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija