Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1108011

Pristup nastavi kroz projektno učenje


Zovko, Anita; Vukobratović, Jelena
Pristup nastavi kroz projektno učenje // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE? / Ivanuš Grmek, Milena (Maribor) ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (Skoplje) ; Peko, Anđelka (Osijek) (ur.).
Osijek: Zebra Vinkovci, 2020. str. 289-310 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1108011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pristup nastavi kroz projektno učenje
(Teaching access through project learning)

Autori
Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE? / Ivanuš Grmek, Milena (Maribor) ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (Skoplje) ; Peko, Anđelka (Osijek) - Osijek : Zebra Vinkovci, 2020, 289-310

ISBN
978-953-6965-92-2

Skup
Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE?

Mjesto i datum
Osijek, Republika Hrvatska, 16-17.05.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
aktivno učenje ; inovativnost ; projektna nastava ; školski projekti
(active learning ; innovation ; project teaching ; school projects)

Sažetak
U vremenu kada se vode bitke za inoviranjem nacionalnog obrazovnog sustava sve se više govori o projektnom učenju no, ono nije izum ovog doba – još je Johann Heinrich Pestalozzi (1746. - 1827.) zahtijevao i zagovarao djelotvorniji pristup učenju i poučavanju. I dok je projektno učenje kao individualni čin usmjeren samostalnom istraživanju, projektna je nastava istraživački usmjerena nastava koja potiče interdisciplinarno učenje i istraživanje, osjećaj zajedništva na relaciji nastavnik-učenik, suradničko učenje, komunikacijske vještine, te proaktivno djelovanje u zajednici. U ovakvom pristupu nastavi, nastavnik postaje mentor, suradnik, promatrač i etnograf projekta koji kreira zajedno s učenicima. Uzimajući u obzir da školski projekti ponajprije ovise o specifičnoj kulturi pojedine škole cilj ovog istraživanja je analizirati modele ostvarivanja projekata, istražiti načine pripreme i provedbe školskih projekata, metode i oblike rada te ispitati neposredna iskustva stručnih suradnika i nastavnika (voditelja projekata) putem provođenja intervjua kao kvalitativne istraživačke metode. Rezultati će pridonijeti boljem razumijevanju metodologije školskih projekata u praksi i orijentiranosti ka projektnom učenju koje se pokazuje kao odgovarajuće didaktičko rješenje za stjecanje neophodnih znanja i vještina koji su potrebni u školi, ali i izvan nje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anita Zovko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zovko, Anita; Vukobratović, Jelena
Pristup nastavi kroz projektno učenje // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE? / Ivanuš Grmek, Milena (Maribor) ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (Skoplje) ; Peko, Anđelka (Osijek) (ur.).
Osijek: Zebra Vinkovci, 2020. str. 289-310 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zovko, A. & Vukobratović, J. (2020) Pristup nastavi kroz projektno učenje. U: Ivanuš Grmek, M., Delcheva Dizdarevikj, J. & Peko, A. (ur.)Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE?.
@article{article, year = {2020}, pages = {289-310}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, inovativnost, projektna nastava, \v{s}kolski projekti}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Pristup nastavi kroz projektno u\v{c}enje}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, inovativnost, projektna nastava, \v{s}kolski projekti}, publisher = {Zebra Vinkovci}, publisherplace = {Osijek, Republika Hrvatska} }
@article{article, year = {2020}, pages = {289-310}, keywords = {active learning, innovation, project teaching, school projects}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Teaching access through project learning}, keyword = {active learning, innovation, project teaching, school projects}, publisher = {Zebra Vinkovci}, publisherplace = {Osijek, Republika Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font