Pristup nastavi kroz projektno učenje (CROSBI ID 699340)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena
hrvatski
Pristup nastavi kroz projektno učenje
U vremenu kada se vode bitke za inoviranjem nacionalnog obrazovnog sustava sve se više govori o projektnom učenju no, ono nije izum ovog doba – još je Johann Heinrich Pestalozzi (1746. - 1827.) zahtijevao i zagovarao djelotvorniji pristup učenju i poučavanju. I dok je projektno učenje kao individualni čin usmjeren samostalnom istraživanju, projektna je nastava istraživački usmjerena nastava koja potiče interdisciplinarno učenje i istraživanje, osjećaj zajedništva na relaciji nastavnik-učenik, suradničko učenje, komunikacijske vještine, te proaktivno djelovanje u zajednici. U ovakvom pristupu nastavi, nastavnik postaje mentor, suradnik, promatrač i etnograf projekta koji kreira zajedno s učenicima. Uzimajući u obzir da školski projekti ponajprije ovise o specifičnoj kulturi pojedine škole cilj ovog istraživanja je analizirati modele ostvarivanja projekata, istražiti načine pripreme i provedbe školskih projekata, metode i oblike rada te ispitati neposredna iskustva stručnih suradnika i nastavnika (voditelja projekata) putem provođenja intervjua kao kvalitativne istraživačke metode. Rezultati će pridonijeti boljem razumijevanju metodologije školskih projekata u praksi i orijentiranosti ka projektnom učenju koje se pokazuje kao odgovarajuće didaktičko rješenje za stjecanje neophodnih znanja i vještina koji su potrebni u školi, ali i izvan nje.
aktivno učenje ; inovativnost ; projektna nastava ; školski projekti
nije evidentirano
engleski
Teaching access through project learning
nije evidentirano
active learning ; innovation ; project teaching ; school projects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
289-310.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva.KAMO I KAKO DALJE?
Ivanuš Grmek, Milena (Maribor) ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (Skoplje) ; Peko, Anđelka (Osijek)
Osijek: Zebra Vinkovci
978-953-6965-92-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096