Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika (CROSBI ID 699335)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Caktaš, Josipa ; Vidaković, Josip
hrvatski
Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika
U suvremenom odgojno-obrazovnom djelovanju interakcija između nastavnika i učenika podrazumijeva posjedovanje, uporabu te upravljanje određenim kompetencijama. Smisao nastave treba s realizacije planova i programa usmjeriti na razvoj ljudskih potencijala i različitih kompetencija jer u tehnološki razvijenim društvima (sa)znanja postaju lako dostupna gomilanjem i kanaliziranjem informacija kroz različite medije. U radu je dan prikaz rezultata anketnog istraživanja na uzorku od 211 učenika sedmih razreda i njihovih razrednika s područja Splita i Ljubuškog kojim se utvrdilo kada, koliko i koje medije učenici koriste kao i postojanje sličnosti kod učenika u Splitu i Ljubuškom.
kompetencije, komunikacija, mediji, nastavnik, škola, učenik, znanje
nije evidentirano
engleski
Teacher and pupil communication competence
nije evidentirano
competences, communication, media, teacher, school, pupil, knowledge
nije evidentirano
Podaci o prilogu
314-329.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup - Zbornik radova IV međunarodno znanstveno-stručne konferencije o Zabiokovlju
FRAM-ZIRAL
978-9958-37-056-4
Podaci o skupu
Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup
predavanje
05.05.2011-06.05.2011
Vrgorac, Hrvatska; Ljubuški, Bosna i Hercegovina