Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu (CROSBI ID 289957)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Šimek, Lucija ; Ledić, Jasminka ; Martinac Dorčić, Tamara Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 291-314

Podaci o odgovornosti

Šimek, Lucija ; Ledić, Jasminka ; Martinac Dorčić, Tamara

hrvatski

Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu

Rezultati istraživanja upućuju da se pedagozi, nastavnici i odgojitelji ne percipiraju kao dovoljno kompetentni za odgojno-obrazovni rad u inkluzivnom okruženju. Temeljem toga, u ovom se istraživanju krenulo od pretpostavke da školski pedagozi procjenjuju da nisu dovoljno kompetentni za inkluzivnu praksu. Cilj je istraživanja bio utvrditi percepciju pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama o vlastitoj kompetentnosti za inkluzivnu praksu. Opću kompetentnost za inkluzivnu praksu ispitanici su procijenili relativno visoko, a kada je riječ o konkretnim teškoćama onda se procjena kompetentnosti smanjuje. Pedagozi se najviše kompetentnima smatraju za odgojno-obrazovni rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju, dok najmanju kompetentnost procjenjuju za odgojno- obrazovni rad s učenicima s oštećenjem sluha i s učenicima s poremećajima iz autističnog spektra.

djeca s teškoćama u razvoju ; inkluzija ; kompetencija ; pedagog ; škola

nije evidentirano

engleski

Educational specialists’ competences for inclusive practice

nije evidentirano

children with developmental disabilities ; inclusion ; competence ; educational specialists ; school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (3 - 4)

2020.

291-314

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija

Poveznice