Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu (CROSBI ID 289957)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Šimek, Lucija ; Ledić, Jasminka ; Martinac Dorčić, Tamara
hrvatski
Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu
Rezultati istraživanja upućuju da se pedagozi, nastavnici i odgojitelji ne percipiraju kao dovoljno kompetentni za odgojno-obrazovni rad u inkluzivnom okruženju. Temeljem toga, u ovom se istraživanju krenulo od pretpostavke da školski pedagozi procjenjuju da nisu dovoljno kompetentni za inkluzivnu praksu. Cilj je istraživanja bio utvrditi percepciju pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama o vlastitoj kompetentnosti za inkluzivnu praksu. Opću kompetentnost za inkluzivnu praksu ispitanici su procijenili relativno visoko, a kada je riječ o konkretnim teškoćama onda se procjena kompetentnosti smanjuje. Pedagozi se najviše kompetentnima smatraju za odgojno-obrazovni rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju, dok najmanju kompetentnost procjenjuju za odgojno- obrazovni rad s učenicima s oštećenjem sluha i s učenicima s poremećajima iz autističnog spektra.
djeca s teškoćama u razvoju ; inkluzija ; kompetencija ; pedagog ; škola
nije evidentirano
engleski
Educational specialists’ competences for inclusive practice
nije evidentirano
children with developmental disabilities ; inclusion ; competence ; educational specialists ; school
nije evidentirano