Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reality show: Analiza medijskih kritika s aspekta konvencionalnog i kritičkog morala (CROSBI ID 289938)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Maretić, Meri ; Milić, Zvonimir ; Caktaš, Josipa Reality show: Analiza medijskih kritika s aspekta konvencionalnog i kritičkog morala // Medijski dijalozi, 5 (2012), 417-432

Podaci o odgovornosti

Maretić, Meri ; Milić, Zvonimir ; Caktaš, Josipa

hrvatski

Reality show: Analiza medijskih kritika s aspekta konvencionalnog i kritičkog morala

U težnji za ostvarivanjem milijunskih zarada TV kuće produkcijom reality show emisija često prelaze granice dobrog ukusa. Profit postaje odrednicom svega, a narušavanje privatnosti i dostojan‐ stva, kao i manipulacija sudionicima programa, od strane javnosti intuitivno se prihvaćaju kao nedvojbeni. U ovom radu istražene su negativne autorske opaske (prigovori) upućene ovim iznimno popu‐ larnim programima koncepcijski postavljene „stvarnosti“ od strane svjetskih medijskih internetskih portala kao što su: The New York Times, The Washington Post, Mail Online (The Daily Mail) i Yahoo Voices. Prigovori su potom sitematizirani u pet uopćenih kritika: (1) Stvarnost koja to nije, (2) Negativni utjecaj na moralna stajališta gle‐ datelja, (3) Gubitak samopoštovanja i poštovanja prema drugima, (4) Profit iznad svega te (5) Manipulacija ljudima. Cilj rada je bio prepo‐ znati i formulirati sadržaj tako uopćenih kritika te za svaku od njih argumentiranom analizom utvrditi koliko su u skladu s pozitivnim (konvencionalnim), odnosno kritičkim moralom. Ustanovljeno je da su, iako sukladni konvencionalnim moralnim stajalištima, neuvjerljivi u aspektu kritičkog morala

reality show, medijske kritike, kovencionalni moral, kritički moral

nije evidentirano

engleski

Reality Show: Analysis of Media Criticisms from Conventional and Critical Morality Aspects

nije evidentirano

Reality Show, Media Criticisms, Conventional Morality, Critical Morality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2012.

417-432

objavljeno

1800-7074

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti