Reality show: Analiza medijskih kritika s aspekta konvencionalnog i kritičkog morala (CROSBI ID 289938)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Maretić, Meri ; Milić, Zvonimir ; Caktaš, Josipa
hrvatski
Reality show: Analiza medijskih kritika s aspekta konvencionalnog i kritičkog morala
U težnji za ostvarivanjem milijunskih zarada TV kuće produkcijom reality show emisija često prelaze granice dobrog ukusa. Profit postaje odrednicom svega, a narušavanje privatnosti i dostojan‐ stva, kao i manipulacija sudionicima programa, od strane javnosti intuitivno se prihvaćaju kao nedvojbeni. U ovom radu istražene su negativne autorske opaske (prigovori) upućene ovim iznimno popu‐ larnim programima koncepcijski postavljene „stvarnosti“ od strane svjetskih medijskih internetskih portala kao što su: The New York Times, The Washington Post, Mail Online (The Daily Mail) i Yahoo Voices. Prigovori su potom sitematizirani u pet uopćenih kritika: (1) Stvarnost koja to nije, (2) Negativni utjecaj na moralna stajališta gle‐ datelja, (3) Gubitak samopoštovanja i poštovanja prema drugima, (4) Profit iznad svega te (5) Manipulacija ljudima. Cilj rada je bio prepo‐ znati i formulirati sadržaj tako uopćenih kritika te za svaku od njih argumentiranom analizom utvrditi koliko su u skladu s pozitivnim (konvencionalnim), odnosno kritičkim moralom. Ustanovljeno je da su, iako sukladni konvencionalnim moralnim stajalištima, neuvjerljivi u aspektu kritičkog morala
reality show, medijske kritike, kovencionalni moral, kritički moral
nije evidentirano
engleski
Reality Show: Analysis of Media Criticisms from Conventional and Critical Morality Aspects
nije evidentirano
Reality Show, Media Criticisms, Conventional Morality, Critical Morality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti