Postmodernizam i asimilacija mladih u virtualnu stvarnost (CROSBI ID 289935)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Caktaš, Josipa ; Maretić, Meri
hrvatski
Postmodernizam i asimilacija mladih u virtualnu stvarnost
Postmoderna koncepcija egzistiranja pojedinca u stvarnom i virtualnom svijetu briše granice tradicionalnih načina izgradnje osobnih i društvenih vrijednosti. Uključivanje mladih u virtualni svi‐ jet dio je odrastanja za koji nema posebno osmišljene pripreme. Izos‐ tanak vođenog odgoja u ranoj mladenačkoj dobi otvara mogućnosti manipuliranja mladim i neizgrađenim identitetima. Stečene štetne komunikacijske navike nekritičkog pristupa i ovisničkog sudjelovanja u virtualnom svijetu (u svrhu zabave) identificiraju probleme koji ukazuju na potrebu izrade i primjenu novih strategija u odgoju. Pra‐ vovremeno prepoznavanje ključnih problema predstavlja osnovu za izradu programa koji će mladima osigurati razvijanje samopouzdanja i stjecanje niza kompetencija kroz vrednovanje informacija, razvijanje kritičkog mišljenja i kreativnosti te formiranje argumenata koji se izlažu odgovorno i otvoreno u svrhu pružanja otpora manipulaciji i nametnutim autoritetima. Znanje je jedini način odmaka od retoričke banalizacije, nekritičkog korištenja tehnologija i formiranja loših živo‐ tnih navika. U radu su kroz intervjue ciljnih skupina različitih dobnih kategorija viših razreda osnovnih škola prepoznata važna problemska pitanja koja predstavljaju platformu za razvijanje kvalitetnih strategi‐ ja asimilacije mladih u virtualnu društvenu zajednicu.
Kritičko mišljenje, mediji, mladi, virtualni svijet, znanje
nije evidentirano
engleski
Postmodernisam and Young People Assimilation in the Virtual Reality
nije evidentirano
Critical Thinking, Media, Youth, Virtual World, Knowl‐ edge
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti