Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postmodernizam i asimilacija mladih u virtualnu stvarnost (CROSBI ID 289935)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Caktaš, Josipa ; Maretić, Meri Postmodernizam i asimilacija mladih u virtualnu stvarnost // Medijski dijalozi, 27-28 (2017), 233-246

Podaci o odgovornosti

Caktaš, Josipa ; Maretić, Meri

hrvatski

Postmodernizam i asimilacija mladih u virtualnu stvarnost

Postmoderna koncepcija egzistiranja pojedinca u stvarnom i virtualnom svijetu briše granice tradicionalnih načina izgradnje osobnih i društvenih vrijednosti. Uključivanje mladih u virtualni svi‐ jet dio je odrastanja za koji nema posebno osmišljene pripreme. Izos‐ tanak vođenog odgoja u ranoj mladenačkoj dobi otvara mogućnosti manipuliranja mladim i neizgrađenim identitetima. Stečene štetne komunikacijske navike nekritičkog pristupa i ovisničkog sudjelovanja u virtualnom svijetu (u svrhu zabave) identificiraju probleme koji ukazuju na potrebu izrade i primjenu novih strategija u odgoju. Pra‐ vovremeno prepoznavanje ključnih problema predstavlja osnovu za izradu programa koji će mladima osigurati razvijanje samopouzdanja i stjecanje niza kompetencija kroz vrednovanje informacija, razvijanje kritičkog mišljenja i kreativnosti te formiranje argumenata koji se izlažu odgovorno i otvoreno u svrhu pružanja otpora manipulaciji i nametnutim autoritetima. Znanje je jedini način odmaka od retoričke banalizacije, nekritičkog korištenja tehnologija i formiranja loših živo‐ tnih navika. U radu su kroz intervjue ciljnih skupina različitih dobnih kategorija viših razreda osnovnih škola prepoznata važna problemska pitanja koja predstavljaju platformu za razvijanje kvalitetnih strategi‐ ja asimilacije mladih u virtualnu društvenu zajednicu.

Kritičko mišljenje, mediji, mladi, virtualni svijet, znanje

nije evidentirano

engleski

Postmodernisam and Young People Assimilation in the Virtual Reality

nije evidentirano

Critical Thinking, Media, Youth, Virtual World, Knowl‐ edge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27-28

2017.

233-246

objavljeno

1800-7074

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti