Filozofija snimanja na primjeru filma "The Tree of Life" redatelja T. Malicka i snimatelja E. Lubezkog (CROSBI ID 438938)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Magdalena Ptiček
Branko Linta
hrvatski
Filozofija snimanja na primjeru filma "The Tree of Life" redatelja T. Malicka i snimatelja E. Lubezkog
U ovom radu, na primjeru filma The Tree of Life redatelja Terrencea Malicka opisat ću odnos filozofije i snimateljskog rada. Istraţit ću filozofska tumačenja sadrţaja filma te naći primjenu istih na pristup snimanju. Kao polazišnu točku koristim postavku da je slika glavni nositelj značenja filma te ću analizom snimateljskih postupaka istraţiti kako je Emmanuel Lubezki ostvario filozofiju snimanja.
The Tree of Life, Emmanuel Lubezki, Terrence Malick, filozofija, filozofski film, Wittgenstein, značenje, slika, Emerson, iskustvo, snimanje, snimatelj, kamera, prirodno svjetlo
nije evidentirano
engleski
The philosophy of filmmaking on the example of film "The Tree of life" from director T. Malick and cinematographer E. Lubezki
nije evidentirano
The Tree of Life, Emmanuel Lubezki, Terrence Malick, philosophy, Wittgenstein, meaning, picture, Emerson, cinematography, cinematographer, camera, natural light, experience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
26.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija dramske umjetnosti
Zagreb
Povezanost rada
Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika)