Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijski i metodološki pristupi mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje (CROSBI ID 289789)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Jahić, Hatidža ; Obadić, Alka Teorijski i metodološki pristupi mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 71 (2020), 6; 657-681

Podaci o odgovornosti

Jahić, Hatidža ; Obadić, Alka

hrvatski

Teorijski i metodološki pristupi mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje

Kontinuirano ulaganje u obrazovanje je ključni čimbenik gospodarskog rasta i razvoja. Ulaganje u obrazovanje je investicija sa povratima od ulaganja te sa višestrukim pozitivnim učincima na privatnoj i društvenoj razini. Ostvarene zarade na tržištu rada predstavljaju privatne povrate od ulaganja u obrazovanje i njihovo mjerenje je u središtu znanstvene literature. Temeljni cilj ovog rada je analizirati suvremene teorijske i metodološke pristupe mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje, pri tom analizirajući metodologiju mjerenja, korištene pokazatelje i izvore podataka u mjerenjima povrata. Znanstveni doprinos ovog rada temelji se na sažetom i kritičkom prikazu znanstvene literature i trendova u ovom području, s osvrtom na dosad korištenu metodologiju i pokazatelje u mjerenjima povratima od ulaganja u obrazovanje.

obrazovanje, ulaganje, mjerenje, povrtai od ulaganja

nije evidentirano

engleski

Theoretical and Empirical Approches in Measuring Returns on Investments in Education

nije evidentirano

education, investments, measuring, returns of investments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71 (6)

2020.

657-681

objavljeno

0424-7558

1848-9494

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost