Teorijski i metodološki pristupi mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje (CROSBI ID 289789)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jahić, Hatidža ; Obadić, Alka
hrvatski
Teorijski i metodološki pristupi mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje
Kontinuirano ulaganje u obrazovanje je ključni čimbenik gospodarskog rasta i razvoja. Ulaganje u obrazovanje je investicija sa povratima od ulaganja te sa višestrukim pozitivnim učincima na privatnoj i društvenoj razini. Ostvarene zarade na tržištu rada predstavljaju privatne povrate od ulaganja u obrazovanje i njihovo mjerenje je u središtu znanstvene literature. Temeljni cilj ovog rada je analizirati suvremene teorijske i metodološke pristupe mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje, pri tom analizirajući metodologiju mjerenja, korištene pokazatelje i izvore podataka u mjerenjima povrata. Znanstveni doprinos ovog rada temelji se na sažetom i kritičkom prikazu znanstvene literature i trendova u ovom području, s osvrtom na dosad korištenu metodologiju i pokazatelje u mjerenjima povratima od ulaganja u obrazovanje.
obrazovanje, ulaganje, mjerenje, povrtai od ulaganja
nije evidentirano
engleski
Theoretical and Empirical Approches in Measuring Returns on Investments in Education
nije evidentirano
education, investments, measuring, returns of investments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71 (6)
2020.
657-681
objavljeno
0424-7558
1848-9494
Povezanost rada
Ekonomija