Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije: trajna vrijednost i temelj za transfer znanja sveučilišnih nastavnika (CROSBI ID 289730)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Močinić, Snježana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena Kompetencije: trajna vrijednost i temelj za transfer znanja sveučilišnih nastavnika // Knowledge, 43 (2020), 1; 17-23

Podaci o odgovornosti

Močinić, Snježana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena

hrvatski

Kompetencije: trajna vrijednost i temelj za transfer znanja sveučilišnih nastavnika

Sveučilišta imaju tri glavne funkcije: provoditi istraživanja, pružati znanstveno i stručno obrazovanje te biti na usluzi društvu pri rješavanju problema od velike važnosti za lokalnu i globalnu zajednicu. Prema brojnim međunarodnim istraživanjima o sveučilišnoj profesiji, od akademskih djelatnika se očekuje ne samo da budu uspješni istraživači i nastavnici, već i da preuzmu brojne administrativne i managerske uloge. Naime, nekadašnje temeljne aktivnosti, nastava i istraživanje, danas su samo dio širokog spektra aktivnosti sveučilišnih nastavnika u Hrvatskoj. U ovom pilot istraživanju željeli smo utvrditi stavove sveučilišnih nastavnika o kompetencijama neophodnima za rad na sveučilištu. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik za koji je na osnovu dobivenih podataka utvrđena pouzdanost, mjerena Cronbach's Alpha koeficijentom, α=0, 808. Istraživanje se temeljilo na kvantitativnoj i kvalitativnoj metodologiji koja je obuhvaćala analizu relevantne literature i ispitivanje stavova nastavnika. Za deskriptivnu i faktorsku analizu podataka koristio se SPSS statistički softverski paket, a rezultati pokazuju da ispitanici smatraju važnima sve navedene skupine kompetencija.

sveučilišni nastavnici ; nastavničke kompetencije ; istraživačke kompetencije ; administrativne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Competencies: Permanent Value and Basis for University Professors’ Transfer of Knowledge

nije evidentirano

university professors ; teaching competencies ; research competencies ; administrative competencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (1)

2020.

17-23

objavljeno

2545-4439

1857-923X

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija

Poveznice