Kompetencije: trajna vrijednost i temelj za transfer znanja sveučilišnih nastavnika (CROSBI ID 289730)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Močinić, Snježana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena
hrvatski
Kompetencije: trajna vrijednost i temelj za transfer znanja sveučilišnih nastavnika
Sveučilišta imaju tri glavne funkcije: provoditi istraživanja, pružati znanstveno i stručno obrazovanje te biti na usluzi društvu pri rješavanju problema od velike važnosti za lokalnu i globalnu zajednicu. Prema brojnim međunarodnim istraživanjima o sveučilišnoj profesiji, od akademskih djelatnika se očekuje ne samo da budu uspješni istraživači i nastavnici, već i da preuzmu brojne administrativne i managerske uloge. Naime, nekadašnje temeljne aktivnosti, nastava i istraživanje, danas su samo dio širokog spektra aktivnosti sveučilišnih nastavnika u Hrvatskoj. U ovom pilot istraživanju željeli smo utvrditi stavove sveučilišnih nastavnika o kompetencijama neophodnima za rad na sveučilištu. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik za koji je na osnovu dobivenih podataka utvrđena pouzdanost, mjerena Cronbach's Alpha koeficijentom, α=0, 808. Istraživanje se temeljilo na kvantitativnoj i kvalitativnoj metodologiji koja je obuhvaćala analizu relevantne literature i ispitivanje stavova nastavnika. Za deskriptivnu i faktorsku analizu podataka koristio se SPSS statistički softverski paket, a rezultati pokazuju da ispitanici smatraju važnima sve navedene skupine kompetencija.
sveučilišni nastavnici ; nastavničke kompetencije ; istraživačke kompetencije ; administrativne kompetencije
nije evidentirano
engleski
Competencies: Permanent Value and Basis for University Professors’ Transfer of Knowledge
nije evidentirano
university professors ; teaching competencies ; research competencies ; administrative competencies
nije evidentirano