Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj (CROSBI ID 438830)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lizović, Iva
Marković, Jelena ; Bartulović, Marija
hrvatski
Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj
Rad tematizira emocije i emocionalnu klimu kao jedan od značajnih aspekata integracije djece izbjeglica u hrvatske škole. Pitanje migracija, emocionalnih politika i izbjegličke krize stavlja se u kontekst uključivanja djece izbjeglica u nastavu uz uvid u pravno protokolarna pitanja i nedostatak jasnih uputa školama na koji način djecu izbjeglice integrirati u nastavu. Za definiranje emocija i emocionalne klime u radu su korišteni autori kritičkih teorija emocija, uz poveznicu sa ključnim pedagoškim poimanjima emocija u klimi i kulturi škole. Pri tome se strah i suosjećanje uzimaju kao one ključne emocije koje oblikuju školsku emocionalnu klimu i problematizira se njihov učinak, odnosno utjecaj na integraciju djece izbjeglica u škole, a onda potencijalno i njihovih obitelji. Od metodoloških postupaka, korišteni su autoetnografija i sudjelovanje s promatranjem.
integracija, migracije, djeca izbjeglice, emocije, emocionalna klima
nije evidentirano
engleski
Emotional aspect of integration of refugee children in primary schools in Croatia
nije evidentirano
integration, migration, refugee children, emotions, emotional climate
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
28.02.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb