Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj (CROSBI ID 438830)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lizović, Iva Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj / Marković, Jelena ; Bartulović, Marija (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Lizović, Iva

Marković, Jelena ; Bartulović, Marija

hrvatski

Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u hrvatskoj

Rad tematizira emocije i emocionalnu klimu kao jedan od značajnih aspekata integracije djece izbjeglica u hrvatske škole. Pitanje migracija, emocionalnih politika i izbjegličke krize stavlja se u kontekst uključivanja djece izbjeglica u nastavu uz uvid u pravno protokolarna pitanja i nedostatak jasnih uputa školama na koji način djecu izbjeglice integrirati u nastavu. Za definiranje emocija i emocionalne klime u radu su korišteni autori kritičkih teorija emocija, uz poveznicu sa ključnim pedagoškim poimanjima emocija u klimi i kulturi škole. Pri tome se strah i suosjećanje uzimaju kao one ključne emocije koje oblikuju školsku emocionalnu klimu i problematizira se njihov učinak, odnosno utjecaj na integraciju djece izbjeglica u škole, a onda potencijalno i njihovih obitelji. Od metodoloških postupaka, korišteni su autoetnografija i sudjelovanje s promatranjem.

integracija, migracije, djeca izbjeglice, emocije, emocionalna klima

nije evidentirano

engleski

Emotional aspect of integration of refugee children in primary schools in Croatia

nije evidentirano

integration, migration, refugee children, emotions, emotional climate

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

28.02.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano