Učinkovitost različitih metoda poučavanja kod početnika u sportskom penjanju (CROSBI ID 699191)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Spasić, Miodrag ; Kraljević, Denis ; Perić, Mia
nije evidentirano
Učinkovitost različitih metoda poučavanja kod početnika u sportskom penjanju
Sva takmičenja u sportskom penjaju diljem sveta, umesto na prirodnim, održavaju se na veštačkim stenama, zbog lakše organizacije (kontrolisani uslovi, gotovo beskonačan broj smerova na malom prostoru, nemogućnost poznavanja smera koji se penje). Čitajući radove iz drugih područja koji se bave metodima poučavanja, pretpostavka je bila da će verbalni metod podučavanja, koji se inače nepravedno zanemaruje u hrvatskim sportsko-penjačkim klubovima, pokazati više rezultata u odnosu na ostala dva metode podučavanja. Ako se ta pretpostavka pokaže tačnom, treneri u sportsko- penjačkim klubovima trebali bi razmisliti o češćem korišćenju verbalnog metoda podučavanja, barem prilikom rada s početnicima u postupku objašnjavanja. Cilj dakle ovog istraživanja je pokušati utvrditi i objasniti uticaje različitih metoda poučavanja/učenja na proces memorisanja tačnog redosleda pokreta podučavanog (uvežbavanog) sportsko penjačkog smera kod početnika.
sportsko penjanje ; učenje ; metode podučavanja
nije evidentirano
engleski
Efficiency of different teaching methods at beginners in sports climbing
nije evidentirano
sport climbing ; learning ; teaching methods
nije evidentirano
Podaci o prilogu
110-114.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mandarić, Sanja ; Moskovljević, Lidija ; Marković, Miloš ; Ćosić, Marko
Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja
978-86-89773-32-3
Podaci o skupu
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE EFFECTS OF APPLYING PHYSICAL ACTIVITY ON ANTHROPOLOGICAL STATUS OF CHILDREN, ADOLESCENTS AND ADULTS
predavanje
11.12.2017-12.12.2017
Beograd, Srbija