Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Psiholingvisticheskie faktory, vliiaiushchie na proiavlenie mezhiazykovyh vzaimodeistvii v uchebnom mnogoiazychii (CROSBI ID 289618)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jajić Novogradec, Marina Psiholingvisticheskie faktory, vliiaiushchie na proiavlenie mezhiazykovyh vzaimodeistvii v uchebnom mnogoiazychii // Filologiâ = Philology, 1 (2021), 31; 16-20

Podaci o odgovornosti

Jajić Novogradec, Marina

ruski

Psiholingvisticheskie faktory, vliiaiushchie na proiavlenie mezhiazykovyh vzaimodeistvii v uchebnom mnogoiazychii

U radu se daje teorijski pregled psiholingvističkih čimbenika koji uvjetuju pojavu međujezičnih interakcija u kontekstu individualne višejezičnosti - jezična nadarenost i međujezična svjesnost kao čimbenici s gledišta učenika i jezično znanje i jezična skorašnjost kao čimbenici s gledišta procesa učenja.

psiholingvisticheskie faktory ; ovladenie inostrannymi iazykami ; mezh''iazykovye vzaimodeistviia ; uchebnoe mnogoiazychie

nije evidentirano

engleski

On psycholinguistic factors influencing cross- linguistic interactions in formal multilingualism

nije evidentirano

psycholingustic factors ; foreign language acquisition ; cross-linguistic interactions ; multilingualism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (31)

2021.

16-20

objavljeno

2414-4452

Povezanost rada

Filologija