Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA (CROSBI ID 699069)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Podoreški, Silvija ; Dobrinić, Damir MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA // millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 113-123

Podaci o odgovornosti

Podoreški, Silvija ; Dobrinić, Damir

hrvatski

MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA

Izuzetno brze promjene svjetskih trendova suočavaju prehrambenu industriju s potrebom da postane agilnija, spremnija i elastičnija. Kako bi bili izvrsni u poslu koji rade, marketing stručnjaci istražuju, analiziraju ponašanje, preferencije i potrebe potrošača s ciljem razumijevanja načina na koji razmišljaju i djeluju (otkrivaju njihove misli, ideje i iskustva), a kako bi na bazi rezultata istraživanja ponudili vrijednosti prilagođene ciljnoj skupini potrošača. Rezultati brojnih istraživanja ukazuju kako je generacija milenijalaca stabilna skupina ogromnog potencijala, specifičnih obilježja, uvjerenja, vrijednosti i identiteta u odnosu na pripadnike prijašnjih generacija. Njihova brojnost te izuzetno jaka potrošačka snaga utječu na redefiniranje cjelokupnog gospodarstva i potrošačkog društva. To uključuje i prehrambenu industriju koja je primorana na ulaganje dodatnog angažmana s ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha. Sve veći broj svjetskih poduzeća posvećuje se izazovu definiranja novih marketinških metoda te konkurentskih strategija kojim bi pridobili srce i um ovog značajnog, ali specifičnog ciljnog tržišta - generacije milenijalaca.

milenijalci, prehrambena industrija, marketing, konkurentnost.

nije evidentirano

engleski

MARKETING DIRECTION OF FOOD INDUSTRIES ACCORDING TO CONSUMER OF THE DIGITAL AGE - MILLENNIALS GENERATION ACCORDING TO DIGITAL AGE CONSUMERS-GENERATION MILLENNIALS

nije evidentirano

millennials, food industry, marketing, competitiveness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

113-123.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

millennials, food industry, marketing, competitiveness

Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

predavanje

12.10.2018-12.10.2018

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Ekonomija

Poveznice