MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA (CROSBI ID 699069)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Podoreški, Silvija ; Dobrinić, Damir
hrvatski
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA
Izuzetno brze promjene svjetskih trendova suočavaju prehrambenu industriju s potrebom da postane agilnija, spremnija i elastičnija. Kako bi bili izvrsni u poslu koji rade, marketing stručnjaci istražuju, analiziraju ponašanje, preferencije i potrebe potrošača s ciljem razumijevanja načina na koji razmišljaju i djeluju (otkrivaju njihove misli, ideje i iskustva), a kako bi na bazi rezultata istraživanja ponudili vrijednosti prilagođene ciljnoj skupini potrošača. Rezultati brojnih istraživanja ukazuju kako je generacija milenijalaca stabilna skupina ogromnog potencijala, specifičnih obilježja, uvjerenja, vrijednosti i identiteta u odnosu na pripadnike prijašnjih generacija. Njihova brojnost te izuzetno jaka potrošačka snaga utječu na redefiniranje cjelokupnog gospodarstva i potrošačkog društva. To uključuje i prehrambenu industriju koja je primorana na ulaganje dodatnog angažmana s ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha. Sve veći broj svjetskih poduzeća posvećuje se izazovu definiranja novih marketinških metoda te konkurentskih strategija kojim bi pridobili srce i um ovog značajnog, ali specifičnog ciljnog tržišta - generacije milenijalaca.
milenijalci, prehrambena industrija, marketing, konkurentnost.
nije evidentirano
engleski
MARKETING DIRECTION OF FOOD INDUSTRIES ACCORDING TO CONSUMER OF THE DIGITAL AGE - MILLENNIALS GENERATION ACCORDING TO DIGITAL AGE CONSUMERS-GENERATION MILLENNIALS
nije evidentirano
millennials, food industry, marketing, competitiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
113-123.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
millennials, food industry, marketing, competitiveness
Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
predavanje
12.10.2018-12.10.2018
Varaždin, Hrvatska