IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM (CROSBI ID 699068)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Batinić, Pero ; Dobrinić, Damir
hrvatski
IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM
„Big Data“ i CRM pojmovi su koji se sve više koriste i implementiraju u poslovanje tvrtki. Svaki pojam za sebe uvelike je utjecao na razvoj i promjene kako u marketingu tako i u svim ostalim funkcijama u poduzeću. „Big Data“ se odnosi na način prikupljanja velikih količina podatka iz različitih izvora koji se kasnije pohranjuju, obrađuju i na pravilan način ekstrahiraju s ciljem donošenja pravovremenih i kvalitetnih odluka. CRM je s druge strane, složen sustav djelovanja poduzeća koja nastoje kroz uspostavu prisnijih odnosa sa svojim kupcima podići vrijednost i poslovni ugled. Svrha ovog rada je prikazati jedan i drugi sustav posebno kao cjelinu u poslovanju, ali i njihovu kompatibilnost i mogućnost zajedničkog djelovanja u stvaranju boljeg i efikasnijeg poslovanja.
veliki podaci, CRM, baze podataka, Big data CRM
nije evidentirano
engleski
IMPLEMENTATION OF BIG DATA IN CRM
nije evidentirano
big data, CRM, databases, Big data CRM
nije evidentirano
Podaci o prilogu
189-197.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
predavanje
12.10.2018-12.10.2018
Varaždin, Hrvatska