PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI (CROSBI ID 699065)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šestak, Petra ; Dobrinić, Damir
hrvatski
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI
Današnji rapidan razvoj tehnologije prilično je teško pratiti. Iz dana u dan, iz sata u sat kreiraju se i ispituju novi tehnološki prototipi, a sve s ciljem stvaranja pametnog i povezanog svijeta. Svijetom je zavladala digitalna revolucija koja se manifestira u raznim područjima ljudskog djelovanja, kao što je industrija, poljoprivreda, zdravstvo, telekomunikacije, poduzetništvo… Pojavljuje se pojam digitalni marketing te poduzeća počinju napuštati skupe tradicionalne marketinške oblike djelovanja i okreću se digitalnim. Gotovo cijeli svijet povezan je internetom što neminovno dovodi do toga da će se u skoroj budućnosti ljudski život mijenjati putem digitalnih medija. Tehnologije koje već počinju utjecati na društvo su umjetna inteligencija, virtualna i proširena stvarnost te internet stvari (IoT) koje su u fokusu ovog rada. Primjena ovih tehnologija omogućuje generiranje i obradu velikih količina podataka koji se koriste u cjelokupnom poslovanju poduzeća s posebnim naglaskom na marketing.
potrošači ; tehnologije ; internet stvari ; marketing stvati ; virtualna stvarnost ;
nije evidentirano
engleski
APPLICATION OF NEW TECHNOLOGIES IN MARKETING WITH REFERENCE ON MARKETING THINGS
nije evidentirano
consumers ; technologies ; internet of things ; marketing of things ; virtual reality ;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
213-222.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
predavanje
12.10.2018-12.10.2018
Varaždin, Hrvatska