Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI (CROSBI ID 699064)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rabuzin, Lucija ; Dobrinić, Damir UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 35-45

Podaci o odgovornosti

Rabuzin, Lucija ; Dobrinić, Damir

hrvatski

UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI

Internet stvari postaje dio svakodnevnog života. Broj uređaja (stvari) povezanih s internetom koji međusobno komuniciraju i razmjenjuju podatke svakodnevno raste. U tom se kontekstu danas najčešće govori o automobilima, klima uređajima, hladnjacima, narukvicama, satovima.. koji dobivaju prefiks „pametan“ te se govori o pametnim kućama, pametnim mobitelima, pametnim satovima, pametnim narukvicama i sl. Kako raste broj uređaja koji povezivanjem s internetom postaju pametni, tako se povećava i njihova primjena u mnogim područjima ljudskog djelovanja. Internet stvari, kao naziv za skup uređaja kojima se upravlja i koji daju informacije putem interneta, ima i sve veći utjecaj na marketing. Za marketing su takvi uređaju važan izvor podataka o kupcima te kao takvi omogućavaju bolju međusobnu komunikaciju marketinških stručnjaka i kupaca koja rezultira visokom stupnju personalizacije ponuda. Njihovu korisnost i upotrebljivost dodatno nadopunjuju i nove tehnologije kao što su Big Data, umjetna inteligencija te virtualna i proširena stvarnost. Autori u ovom radu kroz istraživanje stavova vezanih za poznatost pojma internet stvari te prednostima i primjeni novih tehnologija u marketingu, utvrđuju kako potrošači imaju pozitivan stav o utjecaju novih tehnologija na njihov život kao i o pogodnostima koje im njihovo korištenje u marketingu pruža.

Internet stvari, internet, marketing, marketing stvari, nove tehnologije

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF THE INTERNET OF THINGS ON DEVELOPMENT MARKETING OF THINGS

nije evidentirano

Internet of things, internet, marketing, marketing of things, new technologies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-45.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

predavanje

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano

Poveznice