UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI (CROSBI ID 699064)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rabuzin, Lucija ; Dobrinić, Damir
hrvatski
UTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI
Internet stvari postaje dio svakodnevnog života. Broj uređaja (stvari) povezanih s internetom koji međusobno komuniciraju i razmjenjuju podatke svakodnevno raste. U tom se kontekstu danas najčešće govori o automobilima, klima uređajima, hladnjacima, narukvicama, satovima.. koji dobivaju prefiks „pametan“ te se govori o pametnim kućama, pametnim mobitelima, pametnim satovima, pametnim narukvicama i sl. Kako raste broj uređaja koji povezivanjem s internetom postaju pametni, tako se povećava i njihova primjena u mnogim područjima ljudskog djelovanja. Internet stvari, kao naziv za skup uređaja kojima se upravlja i koji daju informacije putem interneta, ima i sve veći utjecaj na marketing. Za marketing su takvi uređaju važan izvor podataka o kupcima te kao takvi omogućavaju bolju međusobnu komunikaciju marketinških stručnjaka i kupaca koja rezultira visokom stupnju personalizacije ponuda. Njihovu korisnost i upotrebljivost dodatno nadopunjuju i nove tehnologije kao što su Big Data, umjetna inteligencija te virtualna i proširena stvarnost. Autori u ovom radu kroz istraživanje stavova vezanih za poznatost pojma internet stvari te prednostima i primjeni novih tehnologija u marketingu, utvrđuju kako potrošači imaju pozitivan stav o utjecaju novih tehnologija na njihov život kao i o pogodnostima koje im njihovo korištenje u marketingu pruža.
Internet stvari, internet, marketing, marketing stvari, nove tehnologije
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF THE INTERNET OF THINGS ON DEVELOPMENT MARKETING OF THINGS
nije evidentirano
Internet of things, internet, marketing, marketing of things, new technologies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-45.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
predavanje
11.10.2019-11.10.2019
Varaždin, Hrvatska