ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM (CROSBI ID 699060)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sećan, Marta ; Dobrinić, Damir
hrvatski
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM
Cilj ovog rada je istražiti povezanost pouzdanosti online kupovine, kvalitete online kupovine i sigurnosti online kupovine sa zadovoljstvom klijenata u online kupnji. Temeljem toga napravljen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje putem anketnog upitnika obuhvatilo je 340 ispitanika na području Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da postoji povezanost svih triju čimbenika sa zadovoljstvom klijenata. Pored novih znanstvenih spoznaja rezultati istraživanja mogu pomoći poslovnim organizacijama u lakšem prepoznavanju čimbenika i njihovog utjecaja na zadovoljstvo klijenata u online kupovini.
online kupovina, pouzdanost, sigurnost, kvaliteta, zadovoljstvo klijenata
nije evidentirano
engleski
Research of consumer's satisfaction toward online shopping
nije evidentirano
online shopping, reliability, security, quality, customer satisfaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-105.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)
Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)
predavanje
23.10.2020-23.10.2020
Varaždin, Hrvatska