Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inovacije u sveučilišnom obrazovanju - dizajn online predmeta u području agrarne ekonomike (CROSBI ID 699039)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Njavro, Mario ; Čop, Tajana Inovacije u sveučilišnom obrazovanju - dizajn online predmeta u području agrarne ekonomike // Inovacije : jamstvo budućnosti agrobiznisa u Hrvatskoj : knjiga sažetaka / Svržnjak, Kristina ; Čehić, Ana (ur.). Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2020. str. 24-25

Podaci o odgovornosti

Njavro, Mario ; Čop, Tajana

hrvatski

Inovacije u sveučilišnom obrazovanju - dizajn online predmeta u području agrarne ekonomike

Nastava na daljinu (ili mrežna nastava) predstavlja oblik učenja i poučavanja u kojem se ne ostvaruje fizička prisutnost nastavnika i studenata, već se proces učenja i poučavanja odvija u virtualnom okruženju uz podršku digitalne tehnologije (Carnet). Autori imaju za cilj opisati pristup osmišljavanju nastave na daljinu u sklopu predmeta Menadžment i poduzetništvo u poljoprivredi (preddiplomski studij Agrarna ekonomika na Agronomskom fakultetu u Zagrebu, 4. semestar) u neizvjesnim uvjetima uzrokovanim pandemijom bolesti Covid- 19. Rad ukazuje na mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u kreiranju nastavnog sadržaja, kojim se efikasno i učinkovito prenosi znanje na studente, odnosno postižu ishodi učenja. Nastava na daljinu pokazala se kao prilika kako za studente tako i za nastavnike. Studentima otvara pristup materijalima za učenje koji su inače manje dostupni ili nedostupni, a nastavnicima nudi mogućnosti za primjenu brojnih alata sinkronog i asinkronog oblika nastave na daljinu. Pri tome je važno shvatiti kako nije preporučljivo kopirati ili prilagođavati iskustvo nastave u učionici, već treba pokušati optimizirati tehnologiju kojom raspolažete, alate i platforme na načine koji doprinosi stjecanju znanja i kritičkom mišljenju studenata, potiče angažman studenata i dostiže ishode učenja. U primjeni nastave na daljinu autori su koristili Merlin, kao sustav za e-učenje, videokonferencijski alat Zoom za sinkronu, Loom za asinkronu nastavu, Padlet za dijeljenje studentskih radova i suradnju, Book Creator za izradu knjige studentskih radova, te brojne pisane, audio i video izvore. Činjenica je kako je Merlin korišten i ranije, kao dopuna nastavi u učionici, a poznavanje sustava pomoglo je bržem razvoju nastave na daljinu. Razvoju nastave na daljinu trebalo bi pristupiti sustavno i iskoristiti sve njene prednosti, a ne samo koristiti je kao rezervnu opciju u slučajevima kao što je pandemija. Pri tome je potrebno zadovoljiti brojne preduvjete, kako po pitanju hardwarea tako i softwarea, zaštite podataka, licenci i autorskih prava i sigurnosti na Internetu i edukacije nastavnika. Ne manje važno je i dostupnost tehnologije studentima, kako za praćenje nastave na daljinu, tako i za ispunjavanje zadataka i ispita.

nastava na daljinu ; agrarna ekonomika ; Covid-19

nije evidentirano

engleski

Higher Education Innovation - design of online subject in the field of agricultural economics

nije evidentirano

distance learning ; agricultural economics ; Covid-19

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-25.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovacije : jamstvo budućnosti agrobiznisa u Hrvatskoj : knjiga sažetaka

Svržnjak, Kristina ; Čehić, Ana

Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED)

978-953-48919-1-9

Podaci o skupu

II. međunarodni znanstveno-stručni skup Inovacije: Jamstvo budućnosti agrobiznisa u Hrvatskoj

pozvano predavanje

27.11.2020-27.11.2020

Križevci, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice