Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija utjecaja primjene ekspresivnog pripovijedanja terapeutske priče na socijalnu pažnju učenika s poremećajima iz spektra autizma (CROSBI ID 289238)

Prilog u časopisu | stručni rad

Skočić Mihić, Sanja ; Pejić, Ivanka Evaluacija utjecaja primjene ekspresivnog pripovijedanja terapeutske priče na socijalnu pažnju učenika s poremećajima iz spektra autizma // Magistra Iadertina, 14 (2019), 1; 73-89

Podaci o odgovornosti

Skočić Mihić, Sanja ; Pejić, Ivanka

hrvatski

Evaluacija utjecaja primjene ekspresivnog pripovijedanja terapeutske priče na socijalnu pažnju učenika s poremećajima iz spektra autizma

Rad se bavi evaluacijom primjene metode biblioterapije, inovativne literarne forme terapeutske pjesmo-priče, u poticanju socijalne pažnje učenika s poremećajima iz spektra autizma (PSA). Ciljevi su ovoga rada bili: (1) prilagoditi terapeutsku priču individualnim potrebama i mogućnostima dva učenika sa PSA ; (2) utvrditi razlike u razini socijalne pažnje u dimenziji socijalne orijentacije i združene pažnje učenika s PSA tijekom pripovijedanja terapeutske pjesmo-priče u dvije vremenske točke. U istraživanju su sudjelovala dva učenika s PSA (9 i 10 godina) koja pohađaju posebnu ustanovu za odgoj i obrazovanje. Aktivnost pripovijedanja terapeutske pjesmo-priče izvodila se višekratno tijekom pet dana u tjednu. U ovoj kvalitativnoj studiji korištena je metoda opservacije pojavnosti ponašanja temeljem video i foto dokumentiranja aktivnosti. Rezultati ukazuju da višekratno pripovijedanje terapeutske pjesmo-priče, uz prilagodbu prostornih uvjeta i direktno korištenje konkreta koji reprezentiraju vizualne slike sadržane u tekstu, potiče usmjeravanje i održavanje pažnje sukladno individualnim sposobnostima učenika. Usporedbom opserviranih ponašanja učenika u prvoj i finalnoj vremenskoj točki, utvrđen je pozitivan utjecaj primjene ekspresivnog pripovijedanja terapeutske pjesmo-priče na razinu socijalne pažnje oba učenika, u dimenziji socijalne orijentacije te u sposobnosti združene pažnje.

poremećaji iz spektra autizma, terapeutska priča, biblioterapija, kreativno-ekspresivna tehnika, evaluacija, socijalna pažnja

nije evidentirano

engleski

IMPACT EVALUATION OF EXPRESSIVE- THERAPEUTICSTORYTELLING ON THE SOCIAL ATTENTION OF STUDENTS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDERS

nije evidentirano

poremećaji iz spektra autizma, terapeutska priča, biblioterapija, kreativno-ekspresivna tehnika, evaluacija, socijalna pažnja

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2019.

73-89

objavljeno

1846-3606

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarno umjetničko polje