Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj potrošačke dobrobiti na zadovoljstvo životom u kontekstu područja života u Hrvatskoj (CROSBI ID 289221)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Nefat, Ariana ; Benazić, Dragan Utjecaj potrošačke dobrobiti na zadovoljstvo životom u kontekstu područja života u Hrvatskoj // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 29 (2020), 2; 449-470. doi: 10.17818/EMIP/2020/2.7

Podaci o odgovornosti

Nefat, Ariana ; Benazić, Dragan

hrvatski

Utjecaj potrošačke dobrobiti na zadovoljstvo životom u kontekstu područja života u Hrvatskoj

Svrha je rada utvrđivanje utjecaja pojedinih faza potrošačkog iskustva s izabranim kategorijama fizičkih proizvoda i usluga na zadovoljstvo životom. Ispituje se i utjecaj zadovoljstva s više područja života studenata na zadovoljstvo životom. Koristeći se deskriptivnom statistikom i regresijskom analizom, rezultat je istraživanja da potrošačka dobrobit, koja je ocijenjena tek nešto iznadprosječno, općenito nema važnosti na zadovoljstvo životom, dok osobni i obiteljski odnosi, slobodno vrijeme i obrazovanje imaju značajnijeg utjecaja. Navedeno može biti vezano uz posebnosti uzorka istraživanja, izbor istraživanih skupina proizvoda ili obilježja društveno-ekonomskog trenutka u Hrvatskoj. Istraživanjem se pridonosi razumijevanju utjecaja potrošačke dobrobiti na zadovoljstvo životom te upućuje na detaljnija istraživanja, posebno utjecaja faza održavanja i odlaganja proizvoda na zadovoljstvo životom koje su, glede učinka na okoliš, osobito značajne.

potrošačka dobrobit ; zadovoljstvo životom ; životni ciklus potrošača/proizvoda ; zadovoljstvo područjima života ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The Impact of Consumer Well-Being on Life Satisfaction in the Context of Different Life Domains in Croatia

nije evidentirano

consumer well-being ; life satisfaction ; consumer/product life cycle ; satisfaction with life domains ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (2)

2020.

449-470

objavljeno

1330-1039

1848-963X

10.17818/EMIP/2020/2.7

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost