E-marketing (CROSBI ID 748358)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Banožić, Mario
Gongeta, Sanja
hrvatski
E-marketing
Globalna digitalizacija i online poslovanje zahtijevaju adekvatne marketinške aktivnosti. Priručnik „E–marketing“ sustavno i na jednostavan način studenskoj populaciji približava koncept ovog vrlo značajnog, ali znanstveno još uvijek nedovoljno istraženog područja.Autor kroz jasne teorijske cjeline obogaćene praktičnim vježbama te pitanjima za ponavljanje obuhvaća ovo aktualno područje od njegova pojmovnog određenja, analize poslovnih koncepata e-marketinga i tehnika do stjecanja temeljnih spoznaja o njegovoj primjeni u online okruženju.
e-marketing, internet, e-pošta, mobilni marketing
nije evidentirano
engleski
E-marketing
nije evidentirano
e-marketing, internet, e-mail, mobile marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Vukovar:
2020.
978-953-7734-31-2
50
objavljeno