Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-marketing (CROSBI ID 748358)

Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

E-marketing / Gongeta, Sanja (ur.) Vukovar, 2020

Podaci o odgovornosti

Banožić, Mario

Gongeta, Sanja

hrvatski

E-marketing

Globalna digitalizacija i online poslovanje zahtijevaju adekvatne marketinške aktivnosti. Priručnik „E–marketing“ sustavno i na jednostavan način studenskoj populaciji približava koncept ovog vrlo značajnog, ali znanstveno još uvijek nedovoljno istraženog područja.Autor kroz jasne teorijske cjeline obogaćene praktičnim vježbama te pitanjima za ponavljanje obuhvaća ovo aktualno područje od njegova pojmovnog određenja, analize poslovnih koncepata e-marketinga i tehnika do stjecanja temeljnih spoznaja o njegovoj primjeni u online okruženju.

e-marketing, internet, e-pošta, mobilni marketing

nije evidentirano

engleski

E-marketing

nije evidentirano

e-marketing, internet, e-mail, mobile marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vukovar:

2020.

978-953-7734-31-2

50

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija