Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge (CROSBI ID 438646)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vukašinović, Jurica Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge / Seljan, Sanja (mentor); Zagreb, Hrvatska, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vukašinović, Jurica

Seljan, Sanja

hrvatski

Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge

Danas se sve više koristi tehnologija kako bi se poboljšao način poslovanja raznih poduzeća. Stoga je važno unaprijediti i iskoristiti takvu tehnologiju u cilju unapređenja poslovanja. Iako se chatbot, tj. agent za razgovor može implementirati u bilo koje poduzeće koje se oslanja na komunikaciju s korisnicima, u radu će se fokusirati na ugostiteljske oblike poslovanja. U teorijskom dijelu rada ukratko su prikazati elementi poslovnog informacijskog sustava i pojam agenta za razgovore. U praktičnom dijelu rada prikazan je proces izrade, integracije i implementacije agenta za razgovor sa sposobnošću strojnog učenja u cilju poboljšanja usluge poduzeća.

agent za razgovor, implementacija, poduzeće

nije evidentirano

engleski

Application of a chat agent in a catering company for the purpose of customer service development

nije evidentirano

chatbot, implementation, enterprise

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

18.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti