Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge (CROSBI ID 438646)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vukašinović, Jurica
Seljan, Sanja
hrvatski
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge
Danas se sve više koristi tehnologija kako bi se poboljšao način poslovanja raznih poduzeća. Stoga je važno unaprijediti i iskoristiti takvu tehnologiju u cilju unapređenja poslovanja. Iako se chatbot, tj. agent za razgovor može implementirati u bilo koje poduzeće koje se oslanja na komunikaciju s korisnicima, u radu će se fokusirati na ugostiteljske oblike poslovanja. U teorijskom dijelu rada ukratko su prikazati elementi poslovnog informacijskog sustava i pojam agenta za razgovore. U praktičnom dijelu rada prikazan je proces izrade, integracije i implementacije agenta za razgovor sa sposobnošću strojnog učenja u cilju poboljšanja usluge poduzeća.
agent za razgovor, implementacija, poduzeće
nije evidentirano
engleski
Application of a chat agent in a catering company for the purpose of customer service development
nije evidentirano
chatbot, implementation, enterprise
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
18.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska