Informacijska obilježja nacionalnog vizualnog identiteta (CROSBI ID 438643)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Sara
Seljan, Sanja
hrvatski
Informacijska obilježja nacionalnog vizualnog identiteta
Informacijska obilježja vizualnog identiteta imaju izrazito jaku ulogu u brendiranju nacionalnog identiteta i u nacionalnoj i međunarodnoj komunikaciji. Poruka koja se odašilje na određeno tržište ili prema publici, sadrži određene vrste informacija kojima se djeluje na publiku. Upravo iz navedenog razloga, vizualni identitet, danas sve češće u digitalnom obliku, ima izrazito veliku ulogu u odašiljanju poruke kroz neverbalnu komunikaciju. Svaka država želi stvoriti snažan, atraktivan i drugačiji vizualni identitet koji će ju razlikovati od ostalih država. Cilj ovoga rada je analizirati informacijska obilježja u brendiranju nacionalnog vizualnog identiteta. U teorijskom dijelu prikazana je uloga strateške komunikacije i koraci u procesu brendiranja. U praktičnom dijelu rada prikazani su rezultati provedenog istraživanja o informacijskim obilježjima nacionalnog brenda provedenog na stavovima prema vizualnom identitetu Hrvatske kako bi se utvrdila informacijska obilježja po kojima je Hrvatska prepoznatljiva.
informacija, komunikacija, vizualni identitet, brendiranje, nacionalni vizualni identitet, elementi vizualnog identiteta
nije evidentirano
engleski
Information features of national identity branding
nije evidentirano
information, communication, visual identity, branding, national visual identity, elements of visual identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
15.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska