Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Klima za IKT u školi: Konstrukcija i validacija skale (CROSBI ID 68500)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Sušanj, Zoran ; Vuković, Anja ; Mehić, Nermina Klima za IKT u školi: Konstrukcija i validacija skale // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 233-250

Podaci o odgovornosti

Sušanj, Zoran ; Vuković, Anja ; Mehić, Nermina

hrvatski

Klima za IKT u školi: Konstrukcija i validacija skale

Prvi je cilj ovoga rada utvrđivanje unutarnje (konstruktne) valjanosti i pouzdanosti novo konstruirane skale klime za IKT u školi. Nadalje, u radu se ispituje i vanjska (kriterijska) valjanost skale, i to utvrđivanjem njene povezanosti s digitalnim kompetencijama, stavovima i iskustvima nastavnika te s ukupnim mjerama digitalne zrelosti škola. Na kraju, cilj je ispitati i ukupne učinke pilot-projekta e- Škole na klimu za IKT u školi, i to utvrđivanjem značajnosti razlike klime za IKT u školi u početnome i završnome mjerenju.

klima za IKT, digitalna zrelost škole

nije evidentirano

engleski

Climate for ICT in schools: Construction and validation of the scale

nije evidentirano

climate for ICT, digital maturity of the school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

233-250.

objavljeno

Podaci o knjizi

Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2020.

978-953-361-005-4

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija