Fonetika u nastavi hrvatskoga jezika u gimnazijskome obrazovanju (CROSBI ID 438580)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sokolić, Valentina
Vidović Zorić, Ana ; Alerić, Marko
hrvatski
Fonetika u nastavi hrvatskoga jezika u gimnazijskome obrazovanju
U radu se propituje obrada gradiva fonetike u nastavi hrvatskoga jezika u gimnazijskome obrazovanju. Analiziranjem udžbenika hrvatskoga jezika i anketiranjem gimnazijskih nastavnika hrvatskoga jezika dobiveni su podaci o načinu obrade nastavnih jedinica iz područja fonetike, kao i stavovi, mišljenja i zadovoljstvo nastavnika hrvatskoga jezika u nekoliko segmenata –zadovoljstvo udžbeničkim jedinicama gradiva fonetike u udžbeniku kojim se koriste u nastavi, brojem nastavnih sati koje imaju na raspolaganju, predznanjem i stečenim znanjem učenika iz područja gradiva fonetike, njihovom zainteresiranošću za fonetiku, ali i problematičnim dijelovima, kao i zadovoljstvo obradom fonetike unutar Kurikuluma u odnosu na Nastavni plan i program. Rezultati istraživanja ukazuju na značajnu nezainteresiranost učenika za ovo nastavno gradivo koje nastavnici procjenjuju kao teško, zahtjevno i nerazumljivo učenicima, a velika većina nastavnika smatra da učenici imaju poteškoće s tim dijelom gradiva, posebice s naglasnim sustavom, ali i podjelom glasova.
fonetika, fonetika u nastavi, hrvatski jezik, gimnazija, gimnazijsko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Phonetics in Croatian language lessons in Grammar school education
nije evidentirano
phonetics, phonetics in teaching, Croatian language, Grammar school, Grammar school education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
99
30.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb