Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama (CROSBI ID 288989)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Banek Ljiljana ; Torjanac Matas Ivana ; Milić Ivana Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama // Suvremene teme u edukaciji i rehabilitaciji = Contemporary topics in education and rehabilitation, 2 (2020), 1; 9-24

Podaci o odgovornosti

Banek Ljiljana ; Torjanac Matas Ivana ; Milić Ivana

hrvatski

Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama

Cilj ovog rada cjeloviti je prikaz individualiziranih kurikuluma u svrhu najoptimalnijeg razvoja potencijala dvoje učenika s višestrukim teškoćama iz nastavnog predmeta Komunikacije. U Osnovnoj školi Nad lipom u Zagrebu školuju se učenici po Posebnom programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada uz individualizirane postupke (Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, 2015, čl. 9.). Početkom nastavne godine, u svrhu unapređivanja i planiranja budućeg učenja i poučavanja, korištena je Lista procjene iz nastavnog predmeta Komunikacije koja je za internu uporabu izrađena u Osnovnoj školi Nad lipom u Zagrebu. Na temelju inicijalne procjene, prikupljeni su podaci o razinama postignuća iz nastavnog predmeta Komunikacije. Temeljem inicijalne procjene, a u svrhu izrade individualiziranog kurikuluma, otkriveni su interesi, jake strane i potrebe učenika te su na temelju toga definirani ishodi učenja i poučavanja, sadržaji i aktivnosti, prilagodbe, strategije i podrške. Tijekom učenja i poučavanja kontinuirano se provodilo vrednovanje različitim metodama u svrhu dobivanja informacija o učenikovom napretku i unapređivanju budućeg učenja i poučavanja što je sažeto u obliku individualnog izvješća. Temeljem navedenog možemo zaključiti da napredovanje učenika s višestrukim teškoćama u razvoju uveliko ovisi o planiranju primjerenog individualiziranog kurikuluma poštujući specifičnosti učenika, njegovo funkcioniranja i odgojno-obrazovne potrebe.

učenici s višestrukim teškoćama, nastavni predmet Komunikacija, procjena, učenje i poučavanje, odgojno-obrazovni ishodi, individualizirani kurikulumi

nije evidentirano

engleski

A holistic approach to teaching students with multiple disabilities

nije evidentirano

students with multiple disabilities, teaching subject Communication, assessment, learning and teaching, educational outcomes, individualized curricula

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2020.

9-24

objavljeno

2718-403X

2718-403X

Povezanost rada

Povezane osobe



Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Obrazovne znanosti, Pedagogija