Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri (CROSBI ID 698840)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Bašić, Matija ; Milin Šipuš, Željka Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri // Matematična konferenca KUPM 2018 Laško, Slovenija, 27.06.2018-28.06.2018

Podaci o odgovornosti

Bašić, Matija ; Milin Šipuš, Željka

hrvatski

Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri

U izlaganju se raspravlja o nastavi matematike utemeljenoj na istraživanju (IBMT), nastavnom pristupu koji je danas uvelike promoviran u srednjoškolskoj nastavi matematike. Prikazani su primjeri didaktičkih scenarija razvijeni u Erasmus+ projektu MERIA kao podrška srednjoškolskim nastavnicima matematike za izvođenje takve nastave.

istraživački usmjerena nastava matematike, didaktički scenarij

nije evidentirano

engleski

Why Inquiry based mathematics teaching? Small and not so small examples

nije evidentirano

inquiry based mathematics education, didactic scenario

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Matematična konferenca KUPM 2018

pozvano predavanje

27.06.2018-28.06.2018

Laško, Slovenija

Povezanost rada

Matematika

Poveznice