Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri (CROSBI ID 698840)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bašić, Matija ; Milin Šipuš, Željka
hrvatski
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri
U izlaganju se raspravlja o nastavi matematike utemeljenoj na istraživanju (IBMT), nastavnom pristupu koji je danas uvelike promoviran u srednjoškolskoj nastavi matematike. Prikazani su primjeri didaktičkih scenarija razvijeni u Erasmus+ projektu MERIA kao podrška srednjoškolskim nastavnicima matematike za izvođenje takve nastave.
istraživački usmjerena nastava matematike, didaktički scenarij
nije evidentirano
engleski
Why Inquiry based mathematics teaching? Small and not so small examples
nije evidentirano
inquiry based mathematics education, didactic scenario
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Matematična konferenca KUPM 2018
pozvano predavanje
27.06.2018-28.06.2018
Laško, Slovenija