Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja (CROSBI ID 438549)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jakus, Ana Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja / Mandarić Vukušić, Anita (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Jakus, Ana

Mandarić Vukušić, Anita

hrvatski

Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja

Odgojitelji su prošli dug put da bi njihova profesija bila ovo što je danas. Kako bi se to održalo i nastavilo biti kvalitetno, od svakog odgojitelja očekuje se da se nakon završetka formalnog obrazovanja stalno dalje usavršava. Stalnim stručnim usavršavanjem odgojitelji proširuju prethodna znanja i stječu nove, te u timskom radu sa kolegama u ustanovi konstantno poboljšavaju svoju praksu. Pedagoška dokumentacija značajna je kako za odgojitelja, tako i za dijete. Dokumentacijom se nastoji na najbolje moguće načine potaknuti cjelokupan razvoj djeteta u smjeru koji će za dijete biti najbolji. Dobri prostorno – materijalni uvjeti rada, kao i uključivanje roditelja u rad ustanove i partnerski odnos s njima dodatno doprinose kvalitetnom dokumentiranju. U studenom 2020. godine provedeno je istraživanje koje je u ovom diplomskom radu imalo za cilj utvrditi koliko pedagoška dokumentacija pomaže odgojiteljima u njihovom radu. Za potrebe istraživanja korišten je anketni upitnik koji se sastoji od dva dijela. Prvi dio čini dvanaest varijabli koji ispituju opće podatke o ispitanicima, broj stručnih usavršavanja na kojima su odgojitelji bili, vrste dokumentacije koju koriste i vrste dodatnih osposobljavanja koje pohađaju. Drugi dio upitnik sačinjavaju dvadeset četiri varijable kojima se utvrđuje koliko pedagoška dokumentacija pomaže odgojiteljima. Iz rezultata koji su dobiveni testiranjem hipoteza utvrđuje se da nema statistički značajne razlike između vođenja pedagoške dokumentacije i duljine radnog staža odgojitelja.

odgojitelj, pedagoška dokumentacija, kontinuirano usavršavanje, djeca, cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Pedagogical Documentation in the Function of Lifelong Learning of Kindergarten Teachers

nije evidentirano

educator, pedagogical documentation, continuous professional development, children, lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

15.12.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija