Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima (CROSBI ID 438543)

Ocjenski rad | diplomski rad

Periš, Josipa Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima / Mandarić Vukušić, Anita (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Periš, Josipa

Mandarić Vukušić, Anita

hrvatski

Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima

Na profesionalni identitet odgojitelja utječe cjelokupni sustav i zajednica, ali i samo viđenje odgojitelja o sebi i svojoj profesiji. Dio profesionalnih kompetencija odgojitelja je njegova autonomija. Ona je utemeljena na znanju i razvija se preuzimanjem inicijative i zauzimanjem uloge istraživača u odgojno- obrazovnoj praksi. Autonoman odgojitelj je odgovaran za mijenjanje odgojno-obrazovne prakse zajedno sa sustručnjacima, roditeljima i lokalnom zajednicom. Dobrobiti od kvalitetnog partnerstva imaju svi sudionici odgojno- obrazovnog procesa. Kompetentni odgojitelji znaju spremno odgovoriti na izazove u gradnji partnerstva odgojitelja i roditelja. Cilj diplomskog rada je bio utvrditi kako odgojitelji razvijaju svoju profesionalnu autonomiju te partnerske odnose s roditeljima. Za potrebe istraživanja korišten je upitnik koji se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu nalazi se 14 pitanja koja se odnose na opće podatke o ispitanicima (spol, dob, dužina staža, visina obrazovanja, učestalost stručnog usavršavanja, zadovoljstvo stručnim usavršavanjem od stane ustanove i nadležnih institucija, te izbora tema koje bi pomogle odgojiteljima u njihovom radu), dok se drugi dio upitnika odnosi na samoprocjenu partnerstva odgojitelja i roditelja.

autonomija, partnerstvo, profesionalni razvoj, kompetencije.

nije evidentirano

engleski

Autonomy of kindergarten teachers and development of partnership with parents

nije evidentirano

autonomy, partnership, professional development, competencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

18.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija