Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Postoji li veza između pandemije COVID 19, nastave na daljinu i kokosa? (CROSBI ID 698829)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ljubetić, Maja Postoji li veza između pandemije COVID 19, nastave na daljinu i kokosa? // The Book of Papers, 10th International Conference EDUvision 2020. / Orel, M ; Brala-Mudrovčić, J ; Miletić, J et al. (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2020. str. 34-46

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja

hrvatski

Postoji li veza između pandemije COVID 19, nastave na daljinu i kokosa?

Rad je rezultat provedbe i evaluacije tromjesečne nastave na daljinu u uvjetima pandemije COVID -19, a u okviru predmeta Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Predmet je obvezni na diplomskoj razini studija pedagogije Filozofskog fakulteta u Splitu. Potpuno novi uvjeti rada od profesorice i studenata1 zahtijevali su brzu prilagodbu, međusobnu usku i kontinuiranu suradnju te maksimalnu kreativnost kako bi planirani ishodi učenja predmeta bili pravodobno ostvareni, a stečene kompetencije kratkoročno i dugoročno bile korisne. Nastavne metode djelomično su modificirane kako bi omogućile stjecanje generičkih vještina studenata u uvjetima asinkrone nastave na daljinu. Osim razvoja kritičkog mišljenja i kontinuirane (samo)procjene, nastavni proces u prvi plan je stavio Komunikaciju, Odgovornost, Kreativnost, Odnose, Studiranje (a ne „školanje“), što je rezultiralo iskorakom u načinu studiranja studenata u okviru ovog predmeta, a u odnosu na prethodne generacije. Navedene „KOKOS vrijednosti“ često su nedostatno istaknute u uobičajenim nastavnim okolnostima (učionička nastava), uglavnom zbog vremenskih ograničenja u kojima se nastava odvija, pa ih u uvjetima nastave na daljinu studenti prepoznaju kao izuzetno važne i visoko ih vrednuju. Ukupno zadovoljstvo studiranjem u novim okolnostima studenti (N=30) procjenjuju vrlo visoko. U istraživanju korištena je kvalitativna i kvantitativna metodologija.

„KOKOS vrijednosti“ ; komunikacija ; nastava na daljinu ; pandemija ; studenti

nije evidentirano

engleski

Is there a Link between a pandemic COVID 19, Distance Classes and Coconut?

nije evidentirano

communication ; responsibility ; creativity ; relationships , studying ; distance learning ; pandemic ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

34-46.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

The Book of Papers, 10th International Conference EDUvision 2020.

Orel, M ; Brala-Mudrovčić, J ; Miletić, J ; Čirgić, A ; Jurjevčič, S ; Kurtović Budja, I ; Panajotović, A ; Pavlin, J.

Ljubljana: EDUvision

978-961-94950-7-0

Podaci o skupu

International Conference EDUvision 2020 "Challenges and New Opportunities of Distance Learning" (EDUvision 2020)

predavanje

03.12.2020-05.12.2020

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

Pedagogija