Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike (CROSBI ID 288921)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Milin Šipuš, Željka ; Špalj, Eva ; Bašić, Matija ; Antoliš, Sanja Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike // Matematika i škola, 101 (2019), 2; 3-12

Podaci o odgovornosti

Milin Šipuš, Željka ; Špalj, Eva ; Bašić, Matija ; Antoliš, Sanja

hrvatski

Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike

U kolovozu 2019. uspješno je završen trogodišnji Erasmus+ projekt "Mathematics education – relevant, interesting and applicable" (MERIA). Nositelj projekta bio je PMF-Matematički odsjek Sveučilišta u Zagrebu, uz partnere sa Sveučilišta u Zagrebu, University of Copenhagen iz Danske, University of Utrecht – Freudenthal Institute iz Nizozemske, University of Ljubljana i National Education Institute iz Slovenije, te srednje škole XV. gimnazija iz Zagreba, Gimnazija Vordingborg iz Danske. Projekt je imao za cilj promoviranje istraživački usmjerene nastave matematike, te razvoj materijala za podršku nastavnicima u njenom izvođenju. U radu su opisani teorijski okviri na kojima se temeljio razvoj nastavnih materijala - Realistično matematičko obrazovanje i Teorija didaktičkih situacija. Također, predstavljeni su i neki rezultati projekta (didaktički scenariji).

Istraživački usmjerena nastava matematike, realistično matematičko obrazovanje, teorija didaktičnih situacija

nije evidentirano

engleski

Project MERIA and inquiry based mathematics education

nije evidentirano

Inquiry based mathematics education, realistic mathematics education, theory of didactic situations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

101 (2)

2019.

3-12

objavljeno

1332-0327

1848-9869

Povezanost rada

Matematika