Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike (CROSBI ID 288921)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milin Šipuš, Željka ; Špalj, Eva ; Bašić, Matija ; Antoliš, Sanja
hrvatski
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike
U kolovozu 2019. uspješno je završen trogodišnji Erasmus+ projekt "Mathematics education – relevant, interesting and applicable" (MERIA). Nositelj projekta bio je PMF-Matematički odsjek Sveučilišta u Zagrebu, uz partnere sa Sveučilišta u Zagrebu, University of Copenhagen iz Danske, University of Utrecht – Freudenthal Institute iz Nizozemske, University of Ljubljana i National Education Institute iz Slovenije, te srednje škole XV. gimnazija iz Zagreba, Gimnazija Vordingborg iz Danske. Projekt je imao za cilj promoviranje istraživački usmjerene nastave matematike, te razvoj materijala za podršku nastavnicima u njenom izvođenju. U radu su opisani teorijski okviri na kojima se temeljio razvoj nastavnih materijala - Realistično matematičko obrazovanje i Teorija didaktičkih situacija. Također, predstavljeni su i neki rezultati projekta (didaktički scenariji).
Istraživački usmjerena nastava matematike, realistično matematičko obrazovanje, teorija didaktičnih situacija
nije evidentirano
engleski
Project MERIA and inquiry based mathematics education
nije evidentirano
Inquiry based mathematics education, realistic mathematics education, theory of didactic situations
nije evidentirano