Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt pedagogiji (CROSBI ID 288870)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jurić, Ivica
hrvatski
Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt pedagogiji
U članku se govori o geštalt pedagogiji, njezinu nastanku i specifičnostima njezina pristupa odgoju i obrazovanju. Unutar navedene teme posebna pažnja posvećena je kršćanskoj geštalt pedagogiji općenito i njezinoj interpretaciji snova u pedagoškom radu u grupi, a na nekoliko primjera iz Svetog pisma. Temeljna teza autora jest da postulati i metode kršćanske geštalt pedagogije, koja je već dugo vremena u uporabi u poučavanju djece i odraslih u vjeri u nekim zapadnim zemljama (Njemačka, Austrija, Švicarska), mogu i nama u Hrvatskoj itekako pomoći, osobito glede kreativnijeg i životnijeg odgoja u vjeri, bilo da je riječ o odgoju u školi, župi, crkvenom pokretu bilo u radu s različitim skupinama vjernika.
geštalt pedagogija ; kršćanska geštalt pedagogija ; odgoj u vjeri ; snovi ; Albert Höfer
nije evidentirano
engleski
Experiential learning on the example of dreams in gestalt padagogy
nije evidentirano
gestalt pedagogy ; christian gestalt pedagogy ; upbringing in faith ; dreams ; Albert Höfer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija, Teologija