Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Simbol, mit i lik junaka od antike do videoigara (S posebnim osvrtom na Batmana kao junaka suvremenosti) (CROSBI ID 19962)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Šuran, Fulvio Simbol, mit i lik junaka od antike do videoigara (S posebnim osvrtom na Batmana kao junaka suvremenosti). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020

Podaci o odgovornosti

Šuran, Fulvio

hrvatski

Simbol, mit i lik junaka od antike do videoigara (S posebnim osvrtom na Batmana kao junaka suvremenosti)

Suvremeni oblik globalizacije, karakterizirano multikulturalnošću, religijskim pluralizmom i načelima sekularizma, kao temelji znanstveno- tehnološkog društva, ništa ne oduzimaju osjećaju nelagode kojeg suvremeni pojedinac doživljava zbog parodirajućeg nihilizma svih tradicionalnih vrijednosti. Uz to i konstantno proširenje dominacije znanstveno-tehnološkog sistema vrijednosti, koji ne sadržava ničega ljudskog relevantnog u sebi dovelo do tako zvanog 'buđenja' kolektivnog uma zapadnog pojedinca i, posljedično, (ne)očekivanog oživljavanja tradicionalnih arhetipskih simbola kao 'novi' oblik traženje socijalne kohezije i kolektivnog identiteta. Ne smije nas zato začuditi ako je tematika simbola, od onih svakodnevnih ili profanih pa sve do specifično religijskih i sakralnih dobila iznenađujući zamah izazivajući racionalnost tehnoloških sprava posredstvom ispisanih odjeća kao i tjelesnih tetovaža.

Simbol ; Mit ; Junak ; komunikacija ; preobražaj ; seksualno nasilje ; Homer ; Batman ; kriminalni heroizam ; videoigre

nije evidentirano

engleski

Symbol, myth and character of heroes from antiquity to video games (With special reference to Batman as a hero of modernity)

nije evidentirano

Symbol ; Myth ; Hero ; communication ; transformation ; sexual violence ; Homer ; Batman ; criminal heroism ; video games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2020.

978-953-8278-49-5

242

objavljeno

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika), Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti