Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika (CROSBI ID 288782)
Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tot, Daria
hrvatski
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika
Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata, budućih nastavnika predmetne nastave, otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.
implicitne pedagogije, odnosi nastavnika i učenika, značenje emocija
nije evidentirano
engleski
Students’ memories and reflection in constructing teachers’ professional identity
nije evidentirano
implicit pedagogies, meaning of emotions, teacher-student relations
nije evidentirano