Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika (CROSBI ID 288782)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Tot, Daria Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 221-236

Podaci o odgovornosti

Tot, Daria

hrvatski

Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika

Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata, budućih nastavnika predmetne nastave, otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.

implicitne pedagogije, odnosi nastavnika i učenika, značenje emocija

nije evidentirano

engleski

Students’ memories and reflection in constructing teachers’ professional identity

nije evidentirano

implicit pedagogies, meaning of emotions, teacher-student relations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (3-4)

2020.

221-236

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice