Senzacionalizam u kontekstu vjerskih tema (CROSBI ID 698615)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sedak, Kristijan
hrvatski
Senzacionalizam u kontekstu vjerskih tema
Nažalost, zbog komercijalizacije medija i imperativa stvaranja profita, oni se sve više okreću senzacionalizmu a sve više postaje upitna i njihova vjerodostojnost. Međutim, nije sva odgovornost samo na medijima. Budući da današnje društvo potiče konzumerizam, koji kod čitatelja nameće potrebu praćenja trendova kao odabrani „životni stil“, senzacionalizam postaje poželjan način informiranja. U svojoj uzlaznoj putanji senzacija će ubrzo, a negdje već i jest, postati sama sebi svrhom, degradirajući tako osnovnu ulogu medija.
mediji, senzacionalizam, vjerodostojnost medija, naslovi, clickbait
nije evidentirano
engleski
Sensationalism in the context of religious themes
nije evidentirano
media, sensationalism, credibility of the media, titles, clickbait
nije evidentirano
Podaci o prilogu
161-176.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Valković, Jerko
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište
978-953-8014-29-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096