Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

„Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti (CROSBI ID 698603)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Gotovac, Branka „Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti // Prema kvalitetnoj školi : zbornik radova / 9. dani osnovne škole Splitsko dalmatinske županije / Brčić Kuljiš, Marita ; Jakir, Aleksandar (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 159-169

Podaci o odgovornosti

Gotovac, Branka

hrvatski

„Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti

Poticanje i razvoj kreativnosti u školi od iznimne je važnosti. Velika otkrića svjetska su baština zahvaljujući kreativnim pojedincima zaigrana uma. Naizgled nezamislivo učinili su mogućim, na svoj način, originalnim rješenjima i neutabanim stazama. Društvo danas treba pojedinca stvaratelja i na radnom mjestu, kreatora promjena, snalažljivog i prilagodljivog, suradnika. Kvalitetna suvremena škola odgovorit će potrebama društva i kurikulom osigurati i u praksi njegovati razvoj ovih učeničkih sposobnosti od najranije dobi. Usvajanje činjenica i reprodukciju sadržaja svest će na razumnu mjeru. Kreativnost djece vezana je uz igru. Djeca u igri istražuju. Kroz igru, vještom komunikacijom, osobito postavljanjem pitanja i zadavanjem zadataka, poput onih koji imaju više različitih korektnih rješenja koje treba domisliti a ubrajaju se u tzv. zadatke otvorenog tipa, učitelj će moći pobuditi kreativne potencijale svojih učenika.Rješavanjem problema otvorenog tipa potiče se divergentno mišljenje, tj. stvaralački pristup problemima. Ovakvi zadatci omogućavaju učenicima da istražuju i kreiraju, da primjenjuju i povezuju postojeća znanja i sposobnosti, na primjer matematičke. U radu su izloženi matematički „zadatci koji se igraju“. Zadatci su zapravo adaptirane tradicionalne igre. Namijenjeni su učenicima osnovne škole. Očekuje se da „igra-zadatci“ pomognu učenicima da poboljšaju matematičke vještine i da ih potaknu na samostvaranje. Mogu se upotrijebiti kao uvodni zadatci za otvorene probleme. Kroz zadatke se nenametljivo osvještavaju matematički pojmovi na višim razinama.

igra ; rješavanje problema ; kreativnost ; kvalitetna škola

nije evidentirano

engleski

“Game-Exercises” in Primary School Education of Mathematics as a Method of Creativity Encouragement

nije evidentirano

game ; problem solving ; creativity ; quality school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

159-169.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Brčić Kuljiš, Marita ; Jakir, Aleksandar

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

1849-7039

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Matematika