Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Populariziranje uloge kreativnih djelatnika: slučaj kreativne industrije u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 288695)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Jobst, Ivana Populariziranje uloge kreativnih djelatnika: slučaj kreativne industrije u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 33 (2020), 2; 635-642

Podaci o odgovornosti

Jobst, Ivana

hrvatski

Populariziranje uloge kreativnih djelatnika: slučaj kreativne industrije u Republici Hrvatskoj

Kreativni je sektor u Republici Hrvatskoj ekonomski i pravno nedovoljno uređen što je posljedica njegove višegodišnje neinstitucionaliziranosti. Osnivanjem Hrvatskog klastera kreativnih i kulturnih industrija 2013. godine na poticaj Ministarstva gospodarstva te provedbom projektne studije Rašić Bakarić, Bačić i Božić Mapiranje kreativnih i kulturnih industrija iz 2015. godine započinje razdoblje postojećeg stanja kreativne industrije u Republici Hrvatskoj čime se nastoji poticati sektorska i međusektorska umrežavanja. Namjera je ovog rada prikazati studiju slučaja u području kreativne ekonomije, a na primjeru popularizacijskog simpozija Kreativna riznica čija je misija populariziranje kreativne industrije s ciljem uspostavljanja 12 sektora kreativne industrije. U radu su opisana ograničenja kako samog simpozija tako i institucionaliziranja kreativne industrije u Republici Hrvatskoj. Pojašnjen je idejni koncept simpozija te njegova usmjerenost na uporabu digitalnih i komunikacijskih tehnologija u susretanjima, dijalozima i suradnji dionika kreativne industrije, izlagača, posjetitelja i organizatora. Kako je kreativna industrija projektna industrija te industrija znanja i inovacija, praktični eksperiment obuhvatio je nove komunikacijske strategije u uspostavljanju mreže heterogenih kreativaca te u oblikovanju i razvoju publike. Opisano je i ostvarivanje timskog rada u organiziranju simpozija Kreativna riznica kojim je upravljano uz pomoć digitalne podrške.

Kreativna riznica ; kreativna sila ; ekonomija ; autorska prava ; sektorski model

nije evidentirano

engleski

Popularization of the Role of Creative Workers: Case of the Creative Industry in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Creative Treasury ; creative force ; economy ; copyright ; sector model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (2)

2020.

635-642

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice
Indeksiranost